Курси НБУ $ 39.67 € 42.52

Дорога Луцьк-Радехів-Львів майже готова

Результати тижневих напрацювань у дорожній галузі Волині та плани подальших робіт обговорили 26 квітня під час робочої наради в голови облдержадміністрації Володимира Гунчика із представниками Служби автомобільних доріг України в області, управління Укртрансбезпеки на Волині та департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації

Про це йдеться на сайті Волинської ОДА


Під час наради стало відомо, що роботи на відрізку дороги Луцьк-Радехів-Львів перебувають на завершальному етапі. За словами заступника начальника з будівництва Служби автомобільних доріг в області Ншана Антоняна,  верхній шар дорожнього полотна майже покладений, залишилося лише 18,5 км. Усі дрібні роботи, пов’язані з облаштуванням з’їздів, виконані на 90%.  Завершується встановлення бар’єрної огорожі, дорожніх знаків та освітлення, укладено 7 км тротуару. Із покращенням погодних умов розпочались ремонтні роботи з облаштування автопавільйонів.



Верхній шар дорожнього полотна майже покладений, залишилося лише 18,5 км.



Оскільки завершення стратегічно важливого для Волині автошляху перебуває на завершальному етапі, профільні управління напрацьовують чіткий механізм збереження дорожнього полотна, який передбачатиме встановлення габаритно-вагових комплексів та підписання меморандумів.


Як повідомив начальник управління Укртрансбезпеки в області Володимир Степанов, уже цього тижня зафіксовані перші порушення вантажовідправниками підписаних раніше меморандумів.


– Нещодавно зафіксовано ситуацію, коли водій бетоновозу, при явних перевищеннях допустимих норм вантажу, відмовився заїжджати на вагу, хоч керівник приватного підприємства, яке здійснює перевезення, підписав меморандум про співпрацю. Відтак, вже зараз бачимо порушення умов договору, – повідомив Володимир Петрович.


Тому, аби не чекати від недобросовісних підприємців наступних порушень та зберегти дороги у належному стані, голова облдержадміністрації наполягає на залученні громадян з активною життєвою позицією до контролю за вантажними перевезеннями. У такий спосіб волиняни самі переконаються у тому, що збереження автошляхів – справа нелегка та потребує жорсткого контролю.


 

Telegram Channel