Курси НБУ $ 39.60 € 42.44
Валентина Касарда: «У «Проліску» якість послуг справді європейська»

Волинь-нова

Валентина Касарда: «У «Проліску» якість послуг справді європейська»

Директор цього санаторію Валентина Касарда вважає, що Волинь — одна з найбільш перспективних територій щодо використання рекреаційних ресурсів та розвитку санаторно-курортного туризму. Однак, на її думку, оздоровчий потенціал краю використовується не сповна

Мар’яна ВЕРБІВСЬКА



—Курортний бізнес — одна з найприбутковіших галузей індустрії туризму. Для третини населення планети закономірним є хоча б раз на рік відпочивати в санаторно–курортних закладах. Близькість Волині до кордону з країнами Європейського Союзу дасть змогу здравницям краю надавати послуги жителям сусідніх держав. Маємо чималі запаси мінеральної води, торфогрязей, блакитної та білої глини. Особливо важливі фактори кліматотерапії — наші ліси та озера, біля кожного з яких можна розташовувати санаторій, базу чи будинок відпочинку як для дітей чи молоді, так і для родин. Однак, на відміну від Львівщини, Закарпаття, інших областей, у нас природні фактори, на жаль, задіяні лише на 25%, — поділилася своїми міркуваннями Валентина Іванівна.



Хто має проблеми зі здоров’ям, бо мало рухається або тривалий час перебуває за комп’ютером, у санаторії можуть значно поліпшити своє самопочуття, повернутися до активного життя.



— Власне, «Пролісок» — це приклад, як можна успішно вдосконалювати матеріально-технічну, лікувальну та оздоровчу бази.
— Завдяки наполегливим зусиллям колективу наш заклад став санаторно–курортною візитівкою Волині. Якщо донедавна ми приймали здебільшого жителів нашої області та Рівненщини, то нині за здоров’ям до нас, їдуть не тільки з усієї країни, а й з Польщі, Німеччини, Італії. Сподіваюся, що після впровадження безвізового режиму громадяни інших держав Європи відкриватимуть для себе Україну, її можливості для туризму, відпочинку, оздоровлення. Адже, приміром, у «Проліску» нині якість послуг справді європейська, а їхня вартість удвічі нижча, ніж у закордонних відпочинково–оздоровчих закладах. Тому нашим журналістам варто було б не лишень запрошувати українців у подорожі Європою, а навпаки, пропагувати іноземцям вітчизняні санаторно–курортні об’єкти.
— Ви сказали про європейську якість послуг у «Проліску». Як вдалося цього досягти?
— Передусім поєднанням трьох факторів — підтримки тісних зв’язків із провідними науково–дослідними інститутами України, які впроваджують новітні винаходи на базі нашого закладу; оснащенням найсучаснішою апаратурою для лікування опорно–рухового апарату після реалізації Грем’яченською сільською радою Ківерцівського району грантового проекту Євросоюзу в рамках Програми транскордонного співробітництва «Польща — Україна — Білорусь», а головне — постійного професійного вдосконалення персоналу. Водолікувальний комплекс, що запрацював більш як рік тому, — це справді європейський об’єкт, збудований за найсучаснішими технологіями. У двоповерховому корпусі є плавальний та термальний басейни, кабінети для різних видів душу, фітобар, а на другому поверсі — кабінети лікувальної фізкультури, обладнані новітньою діагностично–лікувальною апаратурою. Комплекси «David» (виробник — Фінляндія), апаратуру для діагностики та лікування захворювань хребта, м’язової системи та суглобів, реабілітаційну клітку (виробник — Польща), прилади для водного та сухого витяжіння (Німеччина), апарати для фізіотерапевтичних процедур (виробник — Чехія) мають лише кілька санаторіїв в Україні. З допомогою цієї апаратури та комплексу водних процедур ті, хто має проблеми зі здоров’ям, бо мало рухається або тривалий час перебуває за комп’ютером, можуть значно поліпшити своє самопочуття, повернутися до активного життя.
— Чи встигають працівники санаторію опановувати новітнє технічне оснащення?
— Успіх кожної справи залежить насамперед від людей, а надто якщо йдеться про якісне обслуговування клієнтів, які розраховують не тільки поліпшити здоров’я в санаторному закладі, а й хочуть почувати себе тут комфортно. Тому неодмінне правило наших працівників — постійно вчитися, підвищувати свою кваліфікацію, здобувати суміжні спеціальності. Дотримуємося принципу послідовності у підготовці кадрів та їхньої взаємозаміни. Передусім це стосується медичного персоналу. Лікарі, масажисти не тільки самі стежать за новинками, а й переймають досвід у провідних фахівців — як вітчизняних, столичних, так і зарубіжних. На їхнє навчання санаторій виділяє чималі гроші, бо нові знання коштують недешево. Підвищили фаховий рівень й обслуговуючого персоналу — тепер у нас працюють не прибиральниці та санітарки, а покоївки, в харчоблоці замість посудомийок — кухарі.
Постійно поліпшуємо матеріальну базу оздоровниці. Цьогоріч облаштували пляжну та відпочинкову зони, відремонтували котедж. Але, на жаль, для зміцнілої лікувальної бази житлового фонду не вистачає. Щороку для волинян проводимо спеціальні акції впродовж 2–3 місяців, знижуючи вартість путівки на 30%, щоб оздоровчими послугами могли скористатися пенсіонери, сім’ї з дітьми–інвалідами, учасники АТО, ветерани праці, інші категорії соціально незахищених громадян.
— Завтра українські медики відзначатимуть професійне свято. Що скажете з цієї нагоди?
Насамперед хочу щиро привітати всіх працівників охорони здоров’я Волині, а особливо медиків нашого санаторію. Зичу міцного здоров’я, добробуту і щастя їхнім родинам, миру — нашій державі. Знаю, як нелегко доводиться колективам тепер, коли галузь очікують реформи. Тому бажаю, щоб якнайшвидше відбулися якісні зміни на краще — як для пацієнтів, так і для медиків.


 

Telegram Channel