Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
Нарешті Укрзалізниця капітально відновила перший пасажирський вагон! Попереду – ще 4 тисячі... (фото)

Волинь-нова

Нарешті Укрзалізниця капітально відновила перший пасажирський вагон! Попереду – ще 4 тисячі... (фото)

Усього в 2017 році підприємство капітально відновить 153 пасажирські вагони

Упродовж 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» відновить капітально-відновлювальним ремонтом 153 пасажирські вагони. Більшість вагонів – 91 одиницю – залізничники відремонтують на власних виробничих потужностях, решту — на ремонтних заводах, йдетсья на сайті Укрзалізниці.
Про це повідомив під час огляду чергового відремонтованого купейного вагона член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук, який керує пасажирським сектором.



При проведенні капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів на 94% використовуються комплектуючі вітчизняного виробництва. 



«Вже за кілька днів відновлений вагон буде направлений в Одесу, звідки перевозитиме пасажирів. Переваги вагону очевидні: розетки в кожному купе, сучасне освітлення та вікна, кондиціонер, оновлений дизайн та інше. Причому для всіх вагонів розроблений єдиний стандарт і дизайн. Впевнений, що пасажири отримають задоволення від подорожей у цьому вагоні та високо оцінять якість і комфорт», - розповів Сергій Михальчук.
За словами члена правління, проведення капітально-відновлювальних ремонтів – вимога сьогодення, коли Укрзалізниці необхідно в короткий термін та за фінансових обмежень відновлювати парк пасажирських вагонів: «Вартість проведення КВР одного вагона – 8,5 млн грн. Такий вид ремонту дозволяє подовжити термін експлуатації вагону на 15 років та збільшити міжремонтний пробіг з 300 тис. км до 450 тис. км. Вартість нового вагона майже втричі вища, також вітчизняні вагонобудівні заводи мають певні обмеження в потужостях та не зможуть швидко побудувати велику кількість нових вагонів. Саме тому оновлюємо парк вагонів усіма доступними способами. Маємо амбітні плани в наступні три роки оновлювати КВР не менше 200 вагонів щорічно».
При проведенні капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів на 94% використовуються комплектуючі вітчизняного виробництва. «Була проведена велика робота, багато зустрічей та переговорів з українськими виробниками, щоб максимально залучити їх при модернізації вагонів. У майбутньому збільшимо кількість вітчизняних комплектуючих до 98 %», - підкреслив Сергій Михальчук.
Нагадаємо, нині інвентарний парк пасажирських вагонів становить понад 4,5 тис. одиниць. З них 57% віком від 28 до 41 року. 21% парку віком від 20 до 28 років. 12% парку мають вік понад 41 рік. Решта вагонів – молодше 20 років. Середній вік вагона – 30,1 року.




Telegram Channel