Курси НБУ $ 41.88 € 43.51
«Передзвоніть пізніше – ​оператор зайнятий…»

Чому, здавалося б, не зробити так, щоб відповідав безпосередньо оператор і за якусь хвилину записував показники?

Фото: UkrMarket.

«Передзвоніть пізніше – ​оператор зайнятий…»

Шановна редакціє, пише вам 85-літній пенсіонер

Справа в тому, що як тільки-но закінчується місяць, я починаю нервувати, оскільки не можу додзвонитися ні до електромереж, ні до газової служби Горохівського району, щоб передати показники лічильників.
У папірцях, в яких зазначені суми до оплати, написано, що дзвінки приймаються цілодобово. Але ж коли почнеш телефонувати, то чуєш упродовж п’яти хвилин пояснення з приводу того, як дзвонити, яку кнопку натиснути. А після цього ввічливо скажуть: «Передзвоніть пізніше — ​оператор зайнятий». І так усі дні, аж до четвертого числа.
Одне слово, категорію престарілих людей зовсім не враховують.
Одне слово, категорію престарілих людей зовсім не враховують. У нас уже не працюють нормально голови, пам’ять не та. Я не можу надіслати есемеску, не кажу вже про комп’ютер.
Чому, здавалося б, не зробити так, щоб відповідав безпосередньо оператор і за якусь хвилину записував показники? Чи придумали б іншу зручну форму обліку. Зрештою, могли б пізніше самі зателефонувати, коли звільняться, на мій номер, який у них «висвітлився».
Або таке: дуже дрібним шрифтом пишуть у платіжках — ​не можна прочитати навіть з лупою. Хотілося б, щоб через газету дійшли до очільників згаданих підприємств наші прохання.
Добре було б, аби спростили нам зв’язок із їхніми конторами, а не залякували відключенням.
Микола ГУРІН, смт Мар’янівка Горохівського району.
Telegram Channel