ЯК Я ТРАКТОР КУПУВАВ: РЕАЛЬНИЙ ДОСВІД СЕЛЯНИНА
Півроку тому вирішив придбати трактор для своєї ділянки (7 га). Приглядався до 24-сильних тракторів, які були на селі — переважно «Фотони» та «Донгфени». Але цього було замало: мені хотілося зібрати більше інформації, побачити щось нове, порівняти. Тож поїхав подивитися на новинку від ДТЗ, і недарма. Думаю, мій досвід буде цікавий тим, хто теж має на меті купити трактор найближчим часом
Від «Фотона» (він же — «Ловол») відмовився відразу: надто гучною виявилася коробка передач. Важко працювати буде з таким шумом. Ще скаржились, що на першій швидкості при навантаженнях «захлинається», частенько має проблеми з електрикою.
Дизайн — вже трохи «ретро», застарів. І просто катастрофічно маленьке робоче місце. Сусід розповідав, як він одного разу сів у майже новий трактор, а сидіння перекосило. Виявилось, що воно не дуже надійно приварене! Що робити — полагодив, але було прикро.
«Донгфен» критикували менше, але майже всі в один голос казали, що, незважаючи на оновлений дизайн, у трактора вкрай незручне робоче місце. Скаржилися на часті проблеми зі зчепленням, з муфтами блокування диференціала. Лаяли слабкі шарніри рульових тяг і надто скромну комплектацію — проте трактор рекомендували.
Однак я все ж вирішив перевірити: а раптом на ринку з’явилося щось більш прогресивне, нове — ну пора вже!
Потужна гідронавісна система, додатковий гідровихід, два гідравлічні насоси та ще багато іншого — усе не перерахувати одразу. Але найцікавіше — трактор ДТЗ 5244 НРХ має двигун зі збільшеним об’ємом, порівняно з аналогами, на цілих 25%, замість 1531 см3–1908 см3. Це означає і підвищений моторесурс, і впевнену роботу під час великих навантажень.
На першому ж майданчику звернув увагу на трактор ДТЗ 5244 НРХ. Впала в око акуратна, міцна конструкція, такі широкі та високі колеса, з величезними задніми крилами, які захищають від бруду з-під коліс, а на передніх ще і бризковики є!
Робоче місце відмінне від усіх тракторів, які бачив до цього. Зручна підніжка для посадки, гумовий килимок, гумові накладки на педалях і жодних важелів під ногами! М’яке, добре амортизоване сидіння. Відстань від нього до руля змінити просто, сидіння легко відкидається вперед. Приладова панель — з регулюванням яскравості.
Потужна гідронавісна система, додатковий гідровихід, два гідравлічні насоси та ще багато іншого — усе не перерахувати одразу. Але найцікавіше — трактор ДТЗ 5244 НРХ має двигун зі збільшеним об’ємом, порівняно з аналогами, на цілих 25%, замість 1531 см3–1908 см3. Це означає і підвищений моторесурс, і впевнену роботу під час великих навантажень.
Коробка передач у ДТЗ 5244 НРХ з реверсом, передачі перемикаються легко — рука не б’ється об кожух двигуна, як, наприклад, у «Донгфені». Рульове керування повністю гідравлічне. Навіть подумав, що я не за кермом трактора, а в іномарці — настільки легко та приємно керувати!
Неабияк здивувала і паливна система, оснащена датчиком наявності води. Таке бачив тільки у Case! Ну і наостанок «добили» мене 2-річною гарантією: усе, вибір було зроблено.
Минуло півроку експлуатації, але я не знаю, до чого причепитися — все, тьху-тьху, працює. Жодного разу не пожалкував, а навпаки — і нині дуже задоволений трактором ДТЗ. До слова кажучи, односельці теж оцінили новинку: двоє вже продали свої старі трактори й купили саме такі, як у мене.
+38 (0562) 3–44–555
+38 (099) 23–44–555 +38
(067) 16–11–000
dtz.ua
Володимир СТЕЦЕНКО