Майстерність січеславської пенсіонерки оцінив сам Google!
Інтернет–гігант обрав вишивку Людмили Кисельової з Кривого Рогу символом своєї сторінки у соціальній мережі
Уявіть собі, цілий тиждень, з 5 по 12 березня, цього року аватаркою Google була художня робота 65–літньої українки! Зображення зібрало понад 80 тисяч «вподобайок»! А побачити його мають змогу аж 9 мільйонів осіб — саме стільки підписано на Instagram–канал компанії.
Починалася наша історія традиційно: Людмила Кисельова, яка зараз мешкає у Кривому Розі, пропрацювавши більш як 20 років на Північному гірничо–збагачувальному комбінаті, у віці 55 літ вийшла на пенсію. Складні умови на виробництві загартували жінку, вона ніколи не сидіть без діла, відвідує басейн, багато працює в господарстві і все одно постійно намагається знайти для себе нове заняття. Приблизно три роки тому пані Людмила зацікавилася ще й вишивкою. Про стиль «французький вузлик» їй розповіла подруга, вона ж показала основні прийоми. І почалося — спершу простіші візерунки, а згодом — барвисті квіти, пейзажі, тварини. З кожною новою роботою Людмила Вікторівна набивала руку та ускладнювала тематику і техніку.
Жінка й не думала ні про який Google, якби не її… зять — креативний директор рекламного агентства Святослав Кобзенко. Йому дуже сподобалися роботи тещі.
Жінка й не думала ні про який Google, якби не її… зять — креативний директор рекламного агентства Святослав Кобзенко. Йому дуже сподобалися роботи тещі. Як розповідає, вразила їхня деталізація та складність. А ще спрацювало професійне чуття. Чоловік запропонував Людмилі Вікторівні створити логотипи декількох відомих компаній (планували зробити футболки з вишитими брендами), адже, як пояснює, Захід зараз такі штуки любить. Почали з Google, бо Святослав знав, що корпорація сприяє творчим експериментам зі своїм логотипом і навіть запровадила спеціальний мистецький проект. У його рамках найцікавіші зображення з позначкою #MySuperG, розміщені у соціальній мережі Instagram, можуть стати обличчям компанії. Тож, як каже, добре розумів, що їхній спільний проект має усі шанси привернути увагу інтернет–гіганта.
Теща послухала зятя — і в травні 2018 року представила йому вишиту літеру G. Далі до справи взявся Святослав — надіслав світлину роботи та перевіряв, що там із нею, але згодом просто забув про це все. А зранку 5 березня цьогоріч, побачивши, як різко підскочила кількість вподобань, зрозумів, що задум вдався. Сам чоловік скромно пояснює, що у цій ситуації складно говорити про те, хто відіграв головну роль. Як каже, він більше знає про технології та особливості комунікації у цифровому світі, а Людмила Вікторівна — про рукоділля. Тож це якраз той випадок, коли зійшлися сучасність та класика.
Творчі задуми майстрині мають перспективу, звичайно ж, завдяки подальшій співпраці із зятем. По–перше, зображення логотипів відомих брендів усе ж таки будуть вишиті на футболках. По–друге, Святослав хоче надіслати ці унікальні зразки у штаб–квартири світових компаній. Звісно, і про вітчизняні топ–фірми також не забуває — наразі з деякими ведуться перемовини. Тож, цілком можливо, творчість, окрім визнання в соціальних мережах, принесе пані Людмилі ще й додаткову копійку. А Святослав і так задоволений спільним успіхом. Каже з усмішкою: «Загалом на декілька банок огірочків та помідорчиків я вже напрацював. А може, ще й на вареннячко!»