Курси НБУ $ 41.40 € 45.14
Майстерність січеславської пенсіонерки оцінив сам Google!

Ось вам результат – коли в сім'ї лад!

Фото з особистого архіву Людмили Кисельової.

Майстерність січеславської пенсіонерки оцінив сам Google!

Інтернет–гігант обрав вишивку Людмили Кисельової з Кривого Рогу символом своєї сторінки у соціальній мережі

Уявіть собі, цілий тиждень, з 5 по 12 березня, цього року аватаркою Google була художня робота 65–літньої українки! Зображення зібрало понад 80 тисяч «вподобайок»! А побачити його мають змогу аж 9 мільйонів осіб — саме стільки підписано на Instagram–канал компанії.

Не думала жінка, що у 65 літ стане зіркою Google.
Не думала жінка, що у 65 літ стане зіркою Google.

 Починалася наша історія традиційно: Людмила Кисельова, яка зараз мешкає у Кривому Розі, пропрацювавши більш як 20 років на Північному гірничо–збагачувальному комбінаті, у віці 55 літ вийшла на пенсію. Складні умови на виробництві загартували жінку, вона ніколи не сидіть без діла, відвідує басейн, багато працює в господарстві і все одно постійно намагається знайти для себе нове заняття. Приблизно три роки тому пані Людмила зацікавилася ще й вишивкою. Про стиль «французький вузлик» їй розповіла подруга, вона ж показала основні прийоми. І почалося — спершу простіші візерунки, а згодом — барвисті квіти, пейзажі, тварини. З кожною новою роботою Людмила Вікторівна набивала руку та ускладнювала тематику і техніку.

Жінка й не думала ні про який Google, якби не її… зять — креативний директор рекламного агентства Святослав Кобзенко. Йому дуже сподобалися роботи тещі.

Жінка й не думала ні про який Google, якби не її… зять — креативний директор рекламного агентства Святослав Кобзенко. Йому дуже сподобалися роботи тещі. Як розповідає, вразила їхня деталізація та складність. А ще спрацювало професійне чуття. Чоловік запропонував Людмилі Вікторівні створити логотипи декількох відомих компаній (планували зробити футболки з вишитими брендами), адже, як пояснює, Захід зараз такі штуки любить. Почали з Google, бо Святослав знав, що корпорація сприяє творчим експериментам зі своїм логотипом і навіть запровадила спеціальний мистецький проект. У його рамках найцікавіші зображення з позначкою #MySuperG, розміщені у соціальній мережі Instagram, можуть стати обличчям компанії. Тож, як каже, добре розумів, що їхній спільний проект має усі шанси привернути увагу інтернет–гіганта.

У доробку майстрині багато творів на традиційну українську тематику.
У доробку майстрині багато творів на традиційну українську тематику.

 Теща послухала зятя — і в травні 2018 року представила йому вишиту літеру G. Далі до справи взявся Святослав — надіслав світлину роботи та перевіряв, що там із нею, але згодом просто забув про це все. А зранку 5 березня цьогоріч, побачивши, як різко підскочила кількість вподобань, зрозумів, що задум вдався. Сам чоловік скромно пояснює, що у цій ситуації складно говорити про те, хто відіграв головну роль. Як каже, він більше знає про технології та особливості комунікації у цифровому світі, а Людмила Вікторівна — про рукоділля. Тож це якраз той випадок, коли зійшлися сучасність та класика.

Вишиті фігури набувають рельєфності.
Вишиті фігури набувають рельєфності.

 Творчі задуми майстрині мають перспективу, звичайно ж, завдяки подальшій співпраці із зятем. По–перше, зображення логотипів відомих брендів усе ж таки будуть вишиті на футболках. По–друге, Святослав хоче надіслати ці унікальні зразки у штаб–квартири світових компаній. Звісно, і про вітчизняні топ–фірми також не забуває — наразі з деякими ведуться перемовини. Тож, цілком можливо, творчість, окрім визнання в соціальних мережах, принесе пані Людмилі ще й додаткову копійку. А Святослав і так задоволений спільним успіхом. Каже з усмішкою: «Загалом на декілька банок огірочків та помідорчиків я вже напрацював. А може, ще й на вареннячко!»


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel