Курси НБУ $ 41.40 € 45.14
Яким тракторам надають перевагу: шпіонаж на агровиставці

В наступному матеріалі спробуємо розібратися, чим же так приваблюють українського споживача трактори ДТЗ 5244 HРX.

Волинь-нова

Яким тракторам надають перевагу: шпіонаж на агровиставці

Весна — час численних сільськогосподарських ярмарків. Тут можна з перших вуст дізнатися про споживчі настрої та симпатії покупців та власників щодо придбання техніки для господарства та побутових потреб. З цією метою ми побували на XII спеціалізованій виставці «Агротехніка-2019» у Львові, де провели «розвідку» стосовно того, які марки тракторів наразі є фаворитами ринку, а які відверто критикуються аграріями

Цю тему обрали невипадково, адже саме трактор у багатьох випадках годує селянина. І що–що, а цю техніку народ обирає найбільш прискіпливо — голосує своєю важко заробленою гривнею.

Ми опитали майже 30 респондентів. Це були чесні та незалежні відповіді, адже наш журналіст працював інкогніто, як звичайний гість. І в майже приятельській бесіді дізнався про досвід та симпатії покупців. Нижче наводимо найцікавіші та найкорисніші, на наш погляд, відгуки власників тракторів. Можливо, народна думка стане в пригоді тим, хто ще не визначився, у яку техніку варто інвестувати, щоб не прогадати


Юрій, власник міні–трактора «Фотон-244 HXN»:

— Щодо двигуна питань немає. Коробка дуже шумна. Кум звик до цього, а я не можу, хоча вже 2 роки на ньому працюю. Та й комплектація за ті гроші могла б бути кращою, повнішою. Ну що поробиш — уже купив! Наступного разу буду шукати інший: нехай дорожчий, але щоб без усіх цих недоліків.


Ольга та Іван, подружжя, має «Синтай-220»:

— Брали його, тому що грошей на більш прогресивний не було тоді. Для ділянки 5 га в принципі підходить, оре непогано, потужності вистачає. Але електрика замикає дуже часто! Уже втомилися від цього. Добре, хоч запчастини можна знайти. Під час роботи дуже трясе, відчувається сильна вібрація. Сидіння не дуже зручне. Згадуємо також, що коли знімали захисну плівку, то зняли разом із буквами, тобто й зовнішнє покриття — на «трієчку».

 Але цікавий той факт, що багато респондентів схвально відгукувалися саме про марку ДТЗ, зокрема про модель 5244 HPX.


Микола, купив «Донгфенг-244 DHX» у 2016–му:

— Трактор купив три роки тому, до цього мав «Т-40» і «Т-25». Загалом великих проблем не було. Але якщо працювати довго, то дуже втомлюєшся. Адже місце водія надто тісне, маленьке. Незручно розташовані важелі, перемикачі. Щодо функціонала — погано, що немає реверса. Дискомфорту в роботі додає й те, що відсутні передні крила — увесь бруд летить тобі на одяг. Ще такий момент: масло для гідравліки береться не з окремого бака, а із заднього мосту. Ну таке…Очікував більшого.


Сергій Назарович, торік придбав «ДТЗ 5244 HРX»:

— Коли купував, навіть не знав до кінця, на що здатен цей трактор. Зрозумів, коли почав на ньому працювати. По–перше, я просто отетерів від його потужності! Адже, як і казали, у нього об’єм двигуна більший, ніж в інших 24–сильних тракторів. Коробка з реверсом, міняєш напрямок одним рухом, передачі перемикати легко. Трактор важкий, оре добре, легко впорається навіть із важким ґрунтом на моїй ділянці (маю 7 га). Без проблем тягне і важкий плуг, і причіп, задня навісна система дуже потужна. Широчезні колеса, кліренс — найбільший серед тих, що я бачив. Є багато «фішок», як, наприклад, датчик води в паливній системі. Таке я спостерігав тільки у Case! Про комфорт окремо скажу: коли працюю — отримую кайф! Сідати в трактор зручно з обох боків, сидіння амортизоване, ніщо не заважає ногам, адже всі важелі, перемикачі на своєму місці… Коротко кажучи, усі плюси за раз і не перерахуєш. А ще вразили 2 (!) роки гарантії. Чесно, дуже задоволений!


Дмитро, має «Фотон-244»:

— Перший рік пропрацював — нічого так, нормально, пригоди почалися згодом. Мав біду з КПП: зламалася. Розбирали, то на власні очі бачив великі зазори між шестернями, зубчики сточилися зовсім, хоча модель досить свіжа. Ремонт влетів у копієчку. На першій передачі так–сяк працює з великим навантаженням — часто глохне. Щодо комфорту — тут теж похвалитися нічим. Робоче місце водія дуже маленьке, між ногами по центру важелі, незручно страшенно. У райцентрі бачив: новий ДТЗ продається, так там усі ці важелі збоку, водієві так набагато комфортніше.


Олександр Павлович, хоче купити новий трактор:

— Продаю свій старий «донгфенг», придивляюсь, що на заміну взяти. З претендентів на покупку — «ДТЗ», нова модель 5244 HРX. Чув дуже багато відгуків, зокрема вихваляють двигун, який куди потужніший за аналоги. Кажуть, що коробка передач із реверсом, майже безшумна. Та й комфорт водія — зовсім інший рівень. Уже ходив прицінюватись, вартість цілком доступна, особливо якщо згадати мій попередній досвід з іншими тракторами. І що здивувало: гарантія аж 2 роки, я не знайшов на ринку більшої. Ймовірно, таки візьму саме його!


Отже, як то кажуть, скільки людей, стільки й думок! Але цікавий той факт, що багато респондентів схвально відгукувалися саме про марку ДТЗ, зокрема про модель 5244 HPX. Ми зателефонували до кількох центрів продажу й були вражені: виявилося, що за цими тракторами стоїть черга! Люди готові чекати, адже не хочуть брати інші. Подібний ажіотаж викликав здивування, і ми в наступному матеріалі спробуємо розібратися, чим же так приваблюють українського споживача трактори ДТЗ 5244 HРX.

Олег КЛИМЧУК.


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel