Волинь у вишиванці: яскраво святкуймо з «АТБ»*
Цього року Всесвітній день вишиванки припадає на 16 травня. Це яскраве свято розпочалося зі звичайного студентського флешмобу 12 років тому, але одразу ж припало до душі мільйонам українців, набуло загальнонаціонального значення
Традиційно будуть святкувати його й у найпотужнішій торговельній компанії країни — «АТБ–Маркет». Цього дня понад 50 тисяч співробітників 1011 супермаркетів мережі «АТБ» (найбільшої в країні за багатьма показниками) у 259 населених пунктах України обслуговуватимуть покупців не в добре знайомій нам уніформі, а в яскравих самобутніх вишиванках.
«Все розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це обличчя самої мережі «АТБ». Святкування Дня вишиванки — це вже й наша власна традиція, яку підтримують працівники мережі. А вони уособлюють усі регіони нашої країни. День вишиванки — це час єднання українців від Заходу до Сходу, від Півдня до Півночі країни. Працівники нашого величезного колективу в цей день можуть дуже яскраво проявити свою індивідуальність. А для компанії це чудова нагода стати ще на крок ближче до наших клієнтів, краще їх розуміти», — каже заступник генерального директора ТОВ «АТБ–Маркет» Наталія Шаповалова.
Окрема цінність Дня вишиванки криється у тому, що це свято здатне об’єднувати громадян України, зокрема й мешканців нашої Волині. Незалежно від соціального стану, фінансових можливостей, місця проживання, віросповідання, особистих переконань, поглядів на життя або ж політичних уподобань.
Саме такий об’єднавчий підхід став невід’ємною складовою стратегії розвитку дискаунтерів «АТБ»: на полицях магазинів мережі у 22 областях країни, в тому числі й на Волині, представлені тільки якісні товари та свіжі продукти всіх цінових категорій — від бюджетних до преміальних форматів. Корпорація «АТБ» має власні торгові марки усіх цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods&Goods Selected», середній+ — ТМ «Спецзамовлення АТБ», середній — ТМ «Своя лінія», в бюджетному (економному) сегменті лідирує ТМ «Розумний вибір».
Корпорація «АТБ» має власні торгові марки усіх цінових категорій.
Асортимент супермаркетів «АТБ» наразі налічує понад 3,5 тис. найменувань товарів. Трохи менше тисячі з них забезпечено власними виробниками та імпортерами. Відповідно, це позначилось на цінах — у середньому вони нижчі за ринкові на 10 – 15%. А завдяки акційним пропозиціям економія може перевищити й 40%. Водночас якість анітрохи не поступається аналогічним товарам і продуктам будь–яких інших брендів. Її засвідчено загальновизнаним сертифікатом відповідності міжнародному стандарту ISO 22000: 2005.
Відтак, уже понад 3,5 млн українців, у тому числі й мешканців Луцька, стали постійними клієнтами «АТБ». Вони оцінили численні переваги (зручне розташування, високий рівень обслуговування, доступні ціни) та якість (на полицях тільки свіжі продукти й добротні товари) супермаркетів «АТБ». У свою чергу, компанія відповідає на лояльність своїх клієнтів дотриманням найвищих європейських стандартів якості та постійним динамічним розвитком мережі. Минулого року «АТБ–Маркет» відкрила 80 нових дискаунтерів. Мапу «АТБ» доповнено такими містами: Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець–Подільський, Івано–Франківськ, Білгород–Дністровський, Немирів, Вінники…
«Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але одночасно й об’єднує. Мережа «АТБ» зараз представлена в усіх регіонах країни, і кожен з них по–своєму унікальний. І, надягаючи вишиванки, ми даємо можливість ознайомитися з усім багатством та різноманітністю української культури», — розповідає Ірина Румянцева, директор з торгівлі Західного регіону ТОВ «АТБ–Маркет».
Корпорація «АТБ» щорічно стабільно поповнює держскарбницю та місцеві бюджети (більше десяти років входить до ТОП–10 найбільших платників податків країни у галузі роздрібної торгівлі) та не меншу увагу приділяє культурним традиціям громадян. Це стало однією з принципових позицій мережі «АТБ» у справі освоєння нових регіонів, у тому числі й нашої Волині.
Олександр ПРОШАК