Мер наїхав на «серйозну бізнес–вумен», котра виявилась… його дружиною
У Дніпрі існує дизайн–код, якого мають дотримуватись усі підприємства, що розміщують свою рекламу на фасадах. Так там хочуть позбутися засилля різного роду реклами та вивісок, що спотворюють місто
Більшість магазинів на головному проспекті Дніпра вже не такі строкаті на вигляд. Щоб цього досягти, місцевій владі доводилось діяти навіть силою. Відтак постраждали вивіски кількох відомих фірм, у тому числі й «Рошен». Гарна ініціатива, яку варто взяти на озброєння і в інших населених пунктах. Чи не так? І ось міський голова Дніпра Борис Філатов розповів на своїй сторінці у «Фейсбуці» про «серйозну бізнес–вумен», котра замовила нову вивіску на свій магазин фірмового спортивного одягу. Її замовлення виконали, однак рекламісти не дотрималися вимог затвердженого муніципалітетом дизайн–коду. Головний художник негайно змусив усе зняти.
Все б нічого. Але знаєте, хто ця серйозна бізнес–вумен? Дружина мера. Власною персоною.
«Все б нічого. Але знаєте, хто ця серйозна бізнес–вумен? Дружина мера. Власною персоною, — розповів Філатов. — Пішла тепер відривати вивіску і вішати нову. Відповідно до загальноміських правил».
Що ж, мер Філатов убив одразу двох зайців: показав з одного боку, що правила мають виконувати всі, а з іншого — прорекламував магазин своєї дружини. Розумно. Ну а на завершення назвав рекламщиків «виродками». Це в нього такий стиль: полюбляє порозважати публіку гострими слівцями.
Василь КІТ