«АТБ» – для тебе: європейська якість за доступною ціною
Здається, ще вчора волиняни традиційно збирали за одним великим столом близьких на Великдень, та ось весна добігає кінця – настає час підбивати квартальні підсумки
Оцінив ефективність власної діяльності протягом першого кварталу й наш головний постачальник гарантовано свіжих продуктів – компанія «АТБ-Маркет». Як і було заплановано, драйвер вітчизняної галузі торгівлі продовжує свій динамічний розвиток. З початку року в країні відкрито
25 нових дискаунтерів мережі «АТБ» європейського зразка. Протягом першого кварталу також проведено капітальну реконструкцію ще дюжини супермаркетів.
«Ритейл – це галузь, яка має постійно динамічно розвиватися, оскільки її стрімкий розвиток зумовлений мінливим попитом. Нове покоління клієнтів стає більш вимогливим за попереднє, тому в боротьбі за покупця перемога буде саме за новатором. Торговельна мережа «АТБ» працює у форматі дискаунтера, пріоритет якого – забезпечення населення продуктами й товарами першої необхідності за мінімальними цінами. На наш погляд, сучасний дискаунтер – це магазин із доступними цінами та максимально комфортними умовами. Магазин, де впроваджено новітні технології в галузі будівництва, освітлення, енергозбереження тощо», – говорить Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Зважаючи на величезні обсяги та ділову репутацію «АТБ», виробники охоче йдуть на поступки та пропонують вигідні умови договорів.
Тож недарма «АТБ» демонструє найвищі темпи розвитку в країні вже понад десятиріччя. Сьогодні у 259 містах країни, зокрема й у Луцьку, працюють 1015 дискаунтерів мережі «АТБ». У майже двох сотнях із них впроваджено принципово нову концепцію, встановлено найсучасніше енергоощадне обладнання, реалізовано сміливі рішення.
Компанія продовжує впевнено тримати лідерство у галузі, забезпечує гарантовано якісними (супермаркети «АТБ» проходять сертифікацію за міжнародним стандартом безпеки ISO 22000:2005) товарами та свіжими продуктами харчування за мінімальними цінами понад три з половиною мільйони постійних клієнтів у 22 областях України, включно з Волинською.
Товарообіг компанії «АТБ-Маркет» протягом першого кварталу 2019 року становив 28,3 мільярда гривень. Зростання з І кварталу минулого року й донині – 22%. У супермаркетах мережі «АТБ» також відбулося 13-відсоткове збільшення середнього чека (розраховується діленням загальної суми витрачених коштів на кількість зроблених клієнтами покупок). Окрім того, в першому кварталі цього року підприємства групи компаній «АТБ» поповнили бюджети різних рівнів, у тому числі й нашу міську скарбницю, на 2,76 мільярда гривень.
Як корпорації «АТБ» вдається стабільно тримати найнижчі ціни на ринку (у середньому на 15%) та стрімко зростати й роками бути драйвером усієї торговельної галузі?
По-перше, формувати найбільш вигідні цінові пропозиції у супермаркетах «АТБ» дає змогу політика прямої співпраці з виробниками. Через це не потрібно використовувати послуги посередників, що, звісно, позначається на вартості товарів. Зважаючи на величезні обсяги та ділову репутацію «АТБ», виробники охоче йдуть на поступки та пропонують вигідні умови договорів.
Також компанія має можливість встановлювати мінімальні ціни на продукцію власного виробництва. Цей ексклюзивний асортимент сьогодні становить майже третину від загального – 3 500 найменувань товарів. Відсутність потреби витрачати кошти на рекламу та просування цих брендів веде до значної вигоди для покупців.
Друга складова багаторічного лідерства «АТБ» на українському ринку – це вдале поєднання формату дискаунтера з європейськими принципами ведення бізнесу й оптимальним використанням потужностей. «АТБ» володіє найбільш розвиненою логістичною мережею країни: збудовано близько десяти сучасних мультитемпературних центрів, чималий власний вантажний автопарк справно розвозить товари по всій країні.
Важливу роль у динамічному розвитку компанії відіграє й людський фактор. В «АТБ» сьогодні працює більш як 50-тисячна команда професіоналів, зокрема й волинян, які щоденно докладають максимум зусиль, щоб мільйони українців мали можливість отримувати якісні та гарантовано свіжі продукти за доступною ціною.
Ольга КОВАЛЬ.