У Західній Україні відкрито перший інноваційний дискаунтер «АТБ»
Багаторічний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі — компанія «АТБ–Маркет» — стрімко підкорює західні області країни, створюючи чималу кількість конче необхідних сьогодні нових робочих місць
Зараз понад 50 тисяч працівників багатьох супермаркетів корпорації мають стабільну роботу й одержують гідну зарплату, що дає змогу їм утримувати родини і впевнено планувати майбутнє. Разом із тим значні кошти у вигляді сплачених численними підприємствами «АТБ» податків ідуть до місцевих бюджетів, а це наші зарплати, пенсії, стипендії, соціальні виплати, обладнання для лікарень, ремонт доріг, розвиток інфраструктури тощо. Це величезний ресурс для розвитку всієї місцевої економіки, завдяки якому наша Волинь наближається до омріяних європейських стандартів і гідного рівня життя.
Найбільша за товарообігом, кількістю представництв, працівників, обсягами сплати податків й іншими показниками національна мережа «АТБ» святкує перемогу в освоєнні нових регіонів. До чималої мапи її присутності додано ще одну область України. До Дня Конституції, який ми відсвяткували 28 червня, відкрили перший сучасний комфортний дискаунтер корпорації «АТБ» у Закарпатській області. Працює він у старовинному місті Ужгороді (вул. Капушанська, 175 а). Цей супермаркет обладнаний за новою концепцією енергоефективності та зручності. Він став уже дванадцятим у загальному переліку торговельних представництв, які з’явилися з початку року в західних областях країни.
Нагадаймо, «АТБ» багато років поспіль вважається драйвером вітчизняної галузі роздрібної торгівлі. Минулоріч було відкрито 80 нових супермаркетів, у тому числі 34 магазини в західних областях та ще 14 — у південних. Проведено капітальну реконструкцію ще понад сорока магазинів. З початку 2019–го відкрито 29 нових дискаунтерів мережі «АТБ» європейського зразка. Такі високі темпи розвитку мережі компанія демонструє вже понад п’ять років!
Загалом сьогодні у 260 населених пунктах двадцяти трьох областей України цілодобово працює 1019 таких дискаунтерів.
«Історія нашої мережі налічує більше як двадцять років. Ми стали першими представниками української торгівлі, що зробили якісний стрибок уперед, замінивши торговельну радянську спадщину унікальним сучасним форматом, гідним європейського рівня», — розповідає заступниця генерального директора ТОВ «АТБ–Маркет» Наталія Шаповалова.
У супермаркетах «АТБ» вартість товарів і продуктів нижча на 10–15% за середньоринкову, але це не позначається на їхній якості.
Відкриття першого супермаркету «АТБ» у новому форматі на Закарпатті лише на перший погляд може видатися невеличким кроком. Насправді ж це є чималим досягненням, адже мапу присутності таких супермаркетів розширили на цілий регіон. Мешканці Ужгорода, як і нашого Луцька, отримали можливість купувати гарантовано якісні товари та свіжі продукти за мінімальними цінами. Обирати їх можна з більш ніж трьох із половиною тисяч найменувань, а понад 900 із них представлені товарами власного виробництва або є власним імпортом «АТБ».
До асортиментного переліку входять власні торговельні марки, що належать до всіх цінових категорій: преміальний сегмент представля є ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс — ТМ «Спецзамовлення «АТБ»», середній — ТМ «Своя лінія», бюджетний — ТМ «Розумний вибір». Ціни на цю ексклюзивну продукцію значно нижчі, ніж на аналогічні товари, завдяки відсутності непотрібних у цьому випадку витрат на просування бренда, рекламу тощо.
У супермаркетах «АТБ» вартість товарів і продуктів нижча на 10–15% за середньоринкову, але це не позначається на їхній якості. З 2017 року супермаркети цієї мережі проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005. Він ґрунтується на ретельному контролі безпеки продуктів харчування на всіх етапах: отримання сировини, виробництво, транспортування, зберігання.
«Висока якість продукції та гарне обслуговування мають для нас величезне значення. Проте не менше уваги ми приділяємо комфорту покупців, намагаючись забезпечити зручне для них розташування магазинів», — каже директорка служби управління регіонами ТОВ «АТБ–Маркет» Оксана Молодцевата.
На полицях магазинів «АТБ» є лише ті продукти, які стовідсотково відповідають вимогам якості. У цьому вже переконалися мільйони постійних клієнтів, які щодня купують продукти в «АТБ», у тому числі й на Волині.
Товарообіг мережі у 2018–му становив 103,9 мільярда гривень, що на 30% більше за показники попереднього. Цікаво, що компанія «АТБ–Маркет» — єдиний представник галузі роздрібної торгівлі, який минулого року увійшов до рейтингу найбільших платників податків України. Подібну тенденцію спостерігають і цьогоріч. Протягом І кварталу 2019–го товарообіг уже перевищив 28 мільярдів гривень.
Та, звісно, головне, що кожного дня залишаються задоволеними якістю товарів і доступними цінами понад три з половиною мільйони постійних клієнтів «АТБ», серед яких — і мешканці Луцька.
Наталія ОЛЬШИНА.