Підкоримо Карпати з «АТБ»: найбільш економні рішення для туристів
Останнім часом усе більше громадян України відкривають для себе надзвичайні природні дива батьківщини. Наші західні області надзвичайно багаті на мальовничі краєвиди, унікальні карпатські схили, таємничі озера, водоспади, печерні лабіринти та вражаючі полонини. Одна з важливих для мандрівників переваг українського туризму — його відносна бюджетність. За скромні гроші тут можна отримати незабутні враження
Для охочих яскраво провести відпустку в наших горах збудовано чимало затишних готелів, хостелів, прокладено сотні кілометрів автомобільних і залізничних шляхів, у сезон зводять наметові табори. Відпочинок по-українськи не спустошить сімейний бюджет ще й завдяки помітній економії на харчуванні. До цього докладає чималих зусиль багаторічний лідер вітчизняної галузі торгівлі — компанія «АТБ-Маркет». Дискаунтери цієї торговельної мережі, які з’явилися останніми роками у так званих стартових туристичних містечках західних областей, забезпечать кожного мандрівника гарантовано якісними продуктами й товарами першої необхідності за мінімальними цінами.
Загальний асортимент цих магазинів сьогодні перевищує 3,5 тисячі найменувань, понад 900 з яких — це товари власних торгових марок та власний імпорт. У будь-якому із супермаркетів «АТБ», у тому числі й у Луцьку, завжди можна придбати якісні продукти на свій смак у кожній ціновій категорії. Мережа «АТБ» має власні торгові марки. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс — ТМ «Спецзамовлення «АТБ», середній — це знайома більшості з нас та улюблена ТМ «Своя лінія», а у найбільш економному форматі панує ТМ «Розумний вибір».
Тут контролюють усе: якість сировини, дотримання рецептури під час виробництва, наявність належних умов зберігання, транспортування тощо.
Сьогодні у нашому західному регіоні нараховується майже сотня сучасних супермаркетів «АТБ» європейського зразка. Проте ця цифра постійно зростає. Тільки протягом 2018-го було відкрито 34 нові магазини в західних областях. Також проведено реконструкцію понад сорока торговельних представництв. З початку 2019 року на заході країни вже працюють 12 нових дискаунтерів найпотужнішої за багатьма показниками національної мережі. На мапі присутності «АТБ» з’явилися такі цікаві міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Івано-Франківськ, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Ужгород тощо.
Сьогодні у 260 населених пунктах цілодобово (що має для туристів неабияке значення) працюють 1023 дискаунтери мережі «АТБ». До речі, відкритий нещодавно — 28 червня — інноваційний супермаркет «АТБ» у старовинному Ужгороді став першим на Закарпатті. Лідер української галузі ритейлу підкорив нову область. Зараз підприємства та торговельні представництва корпорації «АТБ» є у двадцяти трьох областях України, зокрема й на Волині. Це означає, що загальна кількість постійних клієнтів (яких уже більш ніж три з половиною мільйони) буде стрімко зростати. Нагадаймо, з 2017 року супермаркети «АТБ» проходять сертифікацію на відповідність вимогам загальновизнаного стандарту ISO 22000:2005. Це вважається своєрідним знаком якості у розвинених країнах Європейського Союзу. Ретельно відстежують та аналізують рівень безпеки товару на всіх етапах. Контролюють усе: якість сировини, дотримання рецептури під час виробництва, наявність належних умов зберігання, транспортування тощо.
Важливим фактором майже для кожного українського покупця, окрім якості товарів, є доступні ціни. А вони у магазинах «АТБ» на 10–15% нижчі за середньоринкові. Діє бонусна програма та постійно проводять акції, які дають змогу туристам зекономити 40% і навіть більше. Отже, мандруючи Україною, можна витрачати помірні кошти на харчування, купуючи продукти в «АТБ». «Знижка може становити майже половину від початкової вартості товару. Як правило, на полицях супермаркетів «АТБ» практично в кожній товарній категорії можна знайти продукцію, яку на цьому тижні продаємо значно дешевше, ніж зазвичай», — говорить Наталія Шаповалова, заступниця генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет».
Не менш важливо й те, що завдяки «АТБ» мандрівнику не доведеться тягти з дому важкі рюкзаки з консервами, ковбасами, напоями та іншим провіантом. Під час літньої спеки більшість харчових продуктів швидко псується. У наших потягах та автобусах, на жаль, холодильників немає. Отже, купувати харчі та товари першої необхідності набагато зручніше та безпечніше у будь-якому з численних супермаркетів «АТБ» безпосередньо перед початком сходження на Говерлу, Піп-Іван, Петрос, Гембу, Хом’як, Туркул, Драгобрат…
Ольга ЧЕПИК