У харківському депо похвалилися тролейбусами з Луцька
Охолодження всього салону, підзарядка ґаджетів і відкидання «рогів» — ось плюси нового електротранспорту
—До технічного завдання підійшли з урахуванням побажань пасажирів, водіїв і громадських організацій, — заявляє директор КП «Тролейбусне депо № 2», який прийняв транспорт, Дмитро Липовий в інтерв’ю comments.ua.
Нові тролейбуси — з низькою підлогою, обладнані майданчиком для людей з інвалідністю, які пересуваються на візках. Посередині салону встановлений кондиціонер, як кажуть, посиленої потужності, ще один — у кабіні водія. Також є камери відеоспостереження, відеореєстратор і великі дзеркала. В салоні вбудовані 4 USB–порта, за допомогою яких можна заряджати гаджети. Від обіцяного в мерії Wi–Fi вирішили відмовитися, оскільки в місті добре розвинене покриття 3G. А щоб не псувати зовнішній вигляд, у них не буде і реклами, пообіцяв Дмитро Липовий.
У депо кажуть, що рух нового транспорту регулюється електронною системою. Крім того, луцькі тролейбуси, виготовлені ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс», з автономним ходом, тому в разі необхідності можуть опустити «роги» і рухатися як автобус.
Рух нового транспорту регулюється електронною системою.
За словами директора «Богдан Моторс» Дмитра Писаного, таку сучасну розробку на сьогоднішній день застосовують у кількох містах України: Кременчуці, Сумах та Харкові.
Згідно з контрактом, до Харкова всього повинні поставити 57 тролейбусів, в найближчі дні очікуються ще 2, протягом серпня — близько 30, а до кінця осені — всі інші, каже заступник міського голови Харкова з питань інфраструктури Євген Водовозов.
— Сума загального контракту — 11, 5 мільйона євро, вартість одного тролейбуса — близько 202 тисяч євро. Контракт уклали на 12 років, під 5–6 відсотків на рік. Гроші будуть виплачуватися з наступного року, після поставки всього транспорту, з міського бюджету, — розповів чиновник.
За рахунок цієї закупівлі парк депо № 2 оновлять на 70–80 відсотків, але старі тролейбуси керівництво списувати не планує, їх будуть ремонтувати, продовжуючи життя електротранспорту.
Марина ЛУГОВА