Більше 30 українських компаній продали свої бізнес-моделі за кордон
Серед причин, які підштовхують українських підприємців продавати франшизи за кордон — вищий у порівнянні з Україною дохід і додатковий поштовх до продажу франшиз на внутрішньому ринку
Приблизно 30−40 українським компаніям вже вдалося продати свої бізнес-моделі за кордон. Про це свідчать дані Української асоціації франчайзингу, пише журнал НВ у статті Ім'я на продаж.
Найчастіше українські бізнес-моделі купують інвестори з країн СНД і Східної Європи.
За словами Мирослави Козачук, співзасновниці компанії Franchise Group, яка допомагає підприємцям у розробці франшизи і її «експорті», найчастіше українські бізнес-моделі купують інвестори з країн СНД і Східної Європи.
Власники франшизи зазвичай отримують близько 5% від обороту партнерської компанії, а оскільки виручка за кордоном вище, відповідно, вище і обов’язковий платіж.