Трамп посилює страхи американців про мігрантів
New York Times: Трамп 2000 разів постив рекламу щодо їх начебто вторгнення
Кампанія з переобрання президента США Дональда Трампа використовувала рекламу в Facebook, щоб просунути ідею "вторгнення" мігрантів з південної кордону, підсилюючи мову ненависті про іммігрантів, яку він також використовував на мітингах і в Twitter, пише газета The New York Times, інформує Дзеркало тижня.
З січня кампанія Трампа розмістила на Facebook більше 2000 рекламних оголошень, в яких є слово "вторгнення" - частина рекламної кампанії, орієнтованої на імміграцію, яка є домінуючою темою його меседжу в президентській гонці, зазначає газета.
Як повідомлялося, Дональд Трамп планує отримати від Конгресу ще 8,6 мільярда доларів з бюджету на будівництво обіцяної їм 722-мильної загороджувальної стіни на кордоні із Мексикою.
З січня кампанія Трампа розмістила на Facebook більше 2000 рекламних оголошень, в яких є слово "вторгнення" - частина рекламної кампанії, орієнтованої на імміграцію, яка є домінуючою темою його меседжу в президентській гонці, зазначає газета.
Відмова конгресменів виділити гроші на будівництво бар'єру стала причиною найбільш тривалого в історії США припинення роботи уряду — "шатдаун" тривав 35 днів. Під час бездіяльності уряду у відпустку за свій рахунок були відправлені близько 800 тисяч держслужбовців.
Питання міграції є ключовими для Трампа.