6–річна блогерка з Кореї купила будинок за 8 мільйонів доларів
Дівчинка, відома під псевдонімом Boram, придбала п’ятиповерховий дім у фешенебельному районі Сеула Гангам
Це стало можливим завдяки популярності її каналів у YouTube, які мають понад 30 мільйонів глядачів. Один із них присвячений огляду іграшок. А найпопулярніший кліп дівчинки зібрав понад 376 млн переглядів, — у ньому Борам готує локшину швидкого приготування, використовуючи пластикову іграшкову кухню.
Найпопулярніший кліп дівчинки зібрав понад 376 млн переглядів
У 2017 році громадська організація Save the Children отримувала скарги на ролики Борам: нібито вони негативно впливають на дітей, їхній емоційний та моральний розвиток. Йшлося про постановочні відео, де Борам тягне гроші з гаманця батька або «керує» машиною. Організація повідомила про відео правоохоронцям — і їх забрали з каналу.
Але ця історія лиш додала їй популярності, а отже — і грошей.
Лія ЛІС.