«АТБ» безкоштовно забезпечує продуктами родини полеглих українських воїнів
Кривавий конфлікт на Донбасі став тяжким випробуванням не тільки для мешканців східних регіонів, а й для всього українського суспільства. Сотні тисяч громадян, зокрема й мешканці обласного центру Волині, були відправлені на передову, коли відбувалися шість хвиль мобілізації та численні призовні кампанії ЗСУ
За даними Моніторингової місії ООН з прав людини, втрати серед українських військовиків уже перевищують чотири тисячі осіб. Трохи менше загиблих серед мирного населення. Однак це лише офіційна статистика. Загальна кількість поранених становить близько 30 тисяч осіб. Серед постраждалих більш як пів мільйона дітей. Бойові дії на Сході нашої країни боляче зачепили й п’ятдесятитисячну дружну родину співробітників «АТБ». За два перші роки найбільш активної фази збройного конфлікту (2014–2015) на фронт пішли 765 працівників численних підприємств «АТБ». Шестеро з них отримали поранення, а десятьом, на жаль, не пощастило повернутися живими. Тому в компанії дуже добре розуміють, що українські герої, а також сім’ї, які втратили годувальника, потребують підтримки суспільства і допомоги. Корпорація, як соціально орієнтований вітчизняний бізнес, не забуває про це важливе завдання.
«АТБ» системно підтримує українську армію, ветеранів бойових дій і родини тих, хто заплатив за українську незалежність власним життям. Тільки протягом останніх трьох років компанія передала на допомогу військовикам, сім’ям воїнів АТО/ООС, вимушеним переселенцям понад 20 мільйонів гривень.
Щомісячний бюджет цієї соціальної ініціативи вже перевищує 300 тисяч гривень.
Уже більше двох літ благодійний фонд «АТБ» разом із фондом «Елеос» проводять всеукраїнський соціальний проєкт «Не чужі долі».
Щомісяця десятки сімей загиблих захисників отримують від «АТБ» продуктові набори, до яких входять основні продукти харчування.
Така адресна допомога стала хорошою підтримкою для родин, які втратили близьку людину та годувальника. Щомісячний бюджет цієї соціальної ініціативи вже перевищує 300 тисяч гривень.
Дотримуючись філософії соціально орієнтованого бізнесу, найбільший український ритейлер бере активну участь у вирішенні проблем суспільства — послідовно допомагає боротися з безробіттям у багатьох регіонах, включаючи й нашу Волинь. На жаль, багато хто з хлопців, що повертаються з війни додому, не завжди може адаптуватися до мирного життя та нової реальності. Тільки за офіційною статистикою близько 800 ветеранів війни на Донбасі покінчили із собою, не зумівши впоратися із посттравматичним синдромом, побутовими негараздами, життєвими складнощами, тяжкою депресією тощо. Для багатьох українських захисників справжнім порятунком стала можливість почати своє життя з чистого аркуша, яку пропонує багаторічний лідер вітчизняної галузі ритейлу — «АТБ».
Щорічно компанія відкриває близько сотні нових супермаркетів, де створює п’ять–шість тисяч робочих місць. Зараз у 23 областях України цілодобово працюють 1039 дискаунтерів «АТБ». Вони пропонують якісні продукти і товари першої необхідності вже більш як 4 мільйонам постійних клієнтів у 264 населених пунктах країни, у тому числі й у нашому Луцьку.
Нова цікава робота, гідна зарплата і підтримка колег допомагають ветеранам АТО забути жахи війни, отримати нову професію, почати будувати кар’єру. Кадрова політика компанії спрямована на розвиток людського капіталу. «АТБ» системно інвестує в своїх працівників, забезпечує їх медичною страховкою, соцпакетом і навіть оплачує здобуття профільної освіти. Щорічно майже 4 тисячі співробітників компанії безкоштовно проходять навчання в освітніх центрах «АТБ». Їх функціонує вже чотири: в Дніпрі, Києві, Львові й Одесі. Це відкриває перед людьми нові можливості. Працівники йдуть на підвищення, стрімко піднімаються кар’єрними сходинками. Є багато прикладів, коли продавці, касири, охоронці, логісти, юристи, менеджери обіймали важливу керівну посаду. 85% адміністративного штату «АТБ» розпочинали свій трудовий шлях рядовими працівниками. Це можна вважати найбільш об’єктивним підтвердженням того, що робота в «АТБ» для десятків тисяч українців є набагато більшим, ніж просто отриманням доходу. Це вже стиль життя, захоплення, покликання.
Данило МАРЧЕНКО