У луцьких тролейбусах можна буде підзарядити мобільний телефон (Відео)
Обласний центр Волині та ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» підписали договір про купівлю 29 машин
Днями було укладено контракт про придбання тролейбусів для нашого міста. Підписи під документом поставили в. о. луцького міського голови Григорій Пустовіт та директор дочірнього підприємства «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Пишний. Саме наші земляки перемогли у тендері на постачання 29 низькопідлогових 12–метрових тролейбусів, який було оголошено ще у серпні минулого року в рамках реалізації проєкту «Міський громадський транспорт України».
— Наше підприємство зробило найкращу пропозицію. Весь колектив дуже відповідально ставиться до всіх контрактів, але луцьке замовлення для нас особливе, — підкреслив Дмитро Пишний. — Усе плануємо зробити якомога скоріше та якісніше.
Загальна вартість контракту становить 5 мільйонів 450 тисяч євро. З них 80 відсотків, тобто 4 мільйони 360 тисяч євро, надасть у кредит Європейський інвестиційний банк. Термін кредитування — до 22 років. Решта суми надійде з міського бюджету.
— Фактично сьогодні оголошено старт для виготовлення тролейбусів нашого заводу для нашого міста. Сподіваємося, що це перший крок співпраці, який дасть поштовх для розвитку інфраструктури, — зазначив Григорій Пустовіт під час підписання угоди. — Це замовлення у нинішній неймовірно складний період дуже потрібне для заводу і для Луцька. Підприємство працюватиме, а значить сплачуватиме податки. Віримо, що контракт буде успішний. І кожен лучанин, сідаючи в тролейбус, відчуватиме задоволення від того, що їде сучасним транспортом.
Якщо весь контракт виконають, то матимемо 75 машин. Випуск їх на лінію не зменшуватимемо, бо потреба міста — близько 100 тролейбусів.
Першу партію (шість одиниць) передбачено отримати до середини жовтня, хоча присутні висловлювали сподівання, що це буде ще раніше. Останні транспортні засоби мають надійти через 50 тижнів від дати отримання авансового платежу.
— Ці тролейбуси цілком сучасні. Вони матимуть низьку підлогу, а значить пристосовані для людей на візках. Салон та кабіна водія — з кондиціонером. Є роз’єми для зарядки телефонів, — розповів заступник луцького міського голови Григорій Недопад. — Замовлені транспортні засоби зручніші для пасажирів, аніж старі. Не забуваймо, що ще й екологічніші та мають менше навантаження на дорожнє полотно.
Контракт передбачає також постачання комплекту запчастин та витратних матеріалів, обладнання та інструменту для технічного обслуговування, ремонту і пов’язаної діяльності.
— Уже 12 років наше підприємство не має оновлення. Працюємо на таких марках тролейбусів, як ЗІУ (їх уже ніде в областях не використовують, а ми ще ремонтуємо і мусимо тримати на лінії) та ПМЗ. Найновіші — це 7 одиниць «Богданів», які були отримані у 2007–2008 роках, — розповів директор Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц. — Вони вже підлягають амортизації, але ще виходитимуть на лінію, бо є необхідність. Нині підписали договір, а значить через декілька місяців буде оновлення транспортного парку. Таким чином хочемо отримати нових пасажирів. Завдяки мінімізації інтервалу руху, комфорту, я впевнений, що їхня кількість збільшиться. Якщо весь контракт виконають, то матимемо 75 машин. Випуск їх на лінію не зменшуватимемо, бо потреба міста — близько 100 тролейбусів. Дуже важливо, що завод здійснюватиме сервісне обслуговування і має для цього все необхідне. А головним арбітром угоди будуть лучани. Думаю, вони від цього контракту лише виграють.