Франція повинна продати «Монну Лізу» за 50 мільярдів євро, щоб покрити втрати від коронавірусу?
Таку пропозицію висловив топ-менеджер Стефан Дістінгуін, який також запропонував мінятись картиною між країнами, використовуючи нову форму криптовалюти
Франція могла б компенсувати свої фінансові втрати на тлі пандемії коронавірусу, продавши «Мону Лізу», запропонував топ-менеджер, пише independent.co.uk. Стефан Дістінгуін, засновник технічної компанії Fabernovel, зробив цю пропозицію в інтерв'ю журналу, пояснивши, що Франція повинна «продати ювелірні прикраси» як мінімум на 50 мільярдів євро.
«День за днем ми перелічуємо мільярди, втрачені під час цього спаду, як діти, що рахують поки камінь летить в колодязь, щоб виміряти його глибину, – заявив Дістінгуін для журналу Usbek&Rica. – Ми все ще рахуємо, і ця криза здається незбагненною. Як підприємець і платник податків, я знаю, що ці мільярди не винайдені і що вони обов'язково нам коштують. Очевидний рефлекс – продати цінний актив за максимально можливою ціною, але найменш критичною для нашого майбутнього».
Уся суть справи і головний предмет суперечок – ціна. Вона повинна бути божевільною, щоб операція мала сенс. Я вважаю, що для придбання «Мони Лізи» знадобиться не менше 50 мільярдів євро.
Він продовжив: «Картину легко рухати, а тому здавати. І у нас багато картин... У 2020 році ми повинні отримати гроші з чого можна. Тож продайте сімейні прикраси ... Уся суть справи і головний предмет суперечок – ціна. Вона повинна бути божевільною, щоб операція мала сенс. Я вважаю, що для придбання «Мони Лізи» знадобиться не менше 50 мільярдів євро. Мені сказали, що моя оцінка була дуже завищена, навіть надумана, але щоразу не аргументували своїх слів».
Дістінгуін також припустив, що «Мона Ліза» може бути «токенізована» (токенізація – технологія, що дозволяє убезпечити електронні платежі за допомогою системи шифрування даних - ред.) з формою криптовалюти, що дозволить легко обмінюватися картиною між країнами.
«Це було б як велика глобальна передплата, –- пояснив він. – Юридично та технічно це рішення мало б багато переваг: воно дозволило б Франції та Лувру зберегти контроль над картиною. Можна навіть уявити, що це рішення отримало б згоду великого Леонардо да Вінчі, який не лише малював, але й опановував науки та технології свого часу».