Курси НБУ $ 40.75 € 43.70
Хлопці, не запіарюйтесь!

Волинь-нова

Хлопці, не запіарюйтесь!

Розрекламоване Володимиром Зеленським та його командою «Велике будівництво» називається так не тому, що раніше воно було меншим, а тому, що красиво звучить. Мовляв, нарешті будемо втілювати щось небачене. Хоч насправді якраз навпаки — ​значна частина з того, що заплановано спорудити чи реконструювати, — ​це те, що почали робити ще «папєрєднікі»

Василь УЛІЦЬКИЙ, заступник головного редактора «Газети Волинь»

Наприклад, на Волині у програмі «Велике будівництво» значиться 19 об’єктів, серед яких — ​7 шкіл. Однак рішення щодо реконструкції та зведення цих навчальних закладів чи початок самих робіт припадає ще на часи уряду Гройсмана. Так, добудову школи у Лукові Турійського району, яка є в «новій» програмі, встиг проінспектувати ще голова Волинської ОДА Олександр Савченко, якого призначав Порошенко. Нові корпуси продовжують зводити і при теперішньому очільнику області Юрію Погуляйку, який теж з’їздив туди з інспекцією, але вже в рамках «Великого будівництва».

У Лукові, до речі, мурують нові приміщення. А в Люблинці на Ковельщині просто ремонтують фасад. Це теж важливо, але чи не занадто записувати фактичне утеплення стін аж у «Велике будівництво»?

Втім, Володимир Зеленський й особисто не проти прикрасити свої «здобутки». На останній пресконференції він заявив, що пишається тим, що «у 9 разів збільшиться кількість доріг, які ми прокладемо цього року». Це брехня. Бо насправді мають збудувати 4 тисячі кілометрів шляхів, що не набагато більше, ніж було раніше. Для порівняння: у 2018 му в Україні проклали 3 тисячі 800 кілометрів нових, а минулоріч — ​2 тисячі 400 кілометрів.

Може, Володимир Олександрович хотів сказати, що грошей у 9 разів більше виділили на дороги? То це теж не відповідає дійсності, бо виділили більше лише в півтора раза. І це збільшення було заплановане ще… кілька років тому! Нагадаю: у 2016-му парламент прийняв важливі закони і створив Дорожній фонд, гроші з якого йдуть на автодороги. Цей Фонд поповнюється коштами від акцизів на пальне, тобто водіями, які заправляють свої машини.

Ще тоді передбачалось, що у 2018 році на спорудження шляхів буде використано 50 відсотків коштів Дорожнього фонду, у 2019-му — ​75%, а в 2020-му і в наступні – всі 100%.

Тобто, цю проблему системно і кардинально вирішили задовго до Зеленського. І Володимир Олександрович зі своїми фантазіями має до цього таке саме відношення, як і до літака «Мрія», який привіз медичний вантаж для магазинів «Епіцентр», і який під телекамери побіг зустрічати глава держави, видаючи це за свою «перемогу».

…Ясно, що від самореклами влади нікуди не дітись. Он навіть співаючий ректор Київського національного університету культури і мистецтв Михайло Поплавський у нашій травневій «Читанці для всіх» заявив: «Усе, крім некролога, — ​це піар». А «хлопці-кварталівці» у цій справі супермастаки. Та й піаритись не заборониш. Але, пане Президенте, не запіарюйтесь! Бо якщо ввести людей в оману…


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel