Курси НБУ $ 41.88 € 43.51
Дорогий цукор і дешеві овочі: як змінилися ціни на Волині

Найбільше зросли ціни на цукор (27,5 %) та продукти переробки зернових (на 22,1 %).

Фото ілюстративне.

Дорогий цукор і дешеві овочі: як змінилися ціни на Волині

Індекс споживчих цін у Волинській області у жовтні порівняно з груднем 2019 р. становив 103,3 %, в Україні – 102,7 % (у відповідному періоді минулого року – 104,6 % та 104,2 % відповідно)

Про це повідомляє пресслужба Головного управління статистики у Волинській області, пише Конкурент.

У жовтні відносно грудня 2019 р. продукти харчування та безалкогольні напої подорожчали на 3,3 %. Найбільше зросли ціни на цукор (27,5 %) та продукти переробки зернових (на 22,1 %). Підвищились ціни на фрукти, соняшникову олію, яйця, макаронні вироби, хліб, сметану, рибу та продукти з риби, рис, яловичину та телятину, сало на 15,1–2,5 %. В той же час подешевшали овочі на 25,8 %, м’ясо птиці, масло та свинина – на 3,9–2,3 %.

Найбільше зросли ціни на цукор (27,5 %) та продукти переробки зернових (на 22,1 %).

Плата за житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива зросла в цілому на 7,8 % за рахунок підвищення тарифів на каналізацію на 49,2 %, ціни на
природний газ – на 25,0 %, водопостачання – на 23,5 %.

Зростання цін в сфері охорони здоров’я на 8,4 % спричинило подорожчання послуг лікарень на 8,9 %, фармацевтичної продукції, медичних товарів та
обладнання – на 8,6 %, амбулаторних послуг – на 7,8 %.

Ціни на транспорт у цілому підвищились на 0,5 % внаслідок подорожчання автомобілів на 18,4 %, обслуговування та ремонту власних транспортних засобів – на 14,2 %, проїзду в залізничному пасажирському транспорті – на 4,0 %. Разом з тим знизились ціни на паливо та мастила на 15,3 %.

Реклама Google

У сфері зв’язку ціни зросли на 5,5 % за рахунок подорожчання місцевого телефонного зв’язку на 17,0 %, поштових послуг – на 12,5 %, інтернету – на 9,3 %, мобільного зв’язку – на 6,4 %.

Зростання вартості послуг освіти на 8,7 % відбулось за рахунок підвищення плати за навчання у вищих навчальних закладах на 11,7 %.

Telegram Channel