На Луцькому автозаводі здивовані заявами міського голови Львова
Ще у квітні минулого року ймовірним переможцем тендеру називали саме луцький автозавод
Звернення Андрія Садового до влади стосовно «морального права купувати білоруські автобуси» здивувала працівників Луцького автоскладального заводу. Адже ще навесні минулого року за результатами тендеру саме пропозиція заводу «Богдан» була визнана найкращою.
Про це заявляють у пресслужбі заводу:
«Цими днями на сайті Львівської міської ради, з посиланням на офіційну сторінку міського голови Львова у соцмережах, було поширене повідомлення про його звернення до містян з пропозицією висловити свою думку щодо «закупівлі 100 нових автобусів у білоруської компанії МАЗ»
Ця інформація була із подивом сприйнята на Луцькому автоскладальному заводі, оскільки ще 15 квітня минулого року стало відомо, що найкращою ціновою пропозицією з-поміж п’яти учасників тендеру стала ціна, запропонована ДП «АСЗ №1». Крім того, супутні показники, як то витрати на технічне обслуговування, у українського автобуса також одні з найкращих.
Усе це підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій, примірник якого безумовно є і у Львівській міській раді.
Усе це підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій, примірник якого безумовно є і у Львівській міській раді.
Але вже вісім місяців реалізація цього тендеру відкладається з різних причин і це не може не непокоїти, оскільки кожна партія української техніки – це не лише оновлення парків міського транспорту, а й заробітна платня сотень працівників та чималі відрахування до бюджетів усіх рівнів.
Як можна без офіційних висновків спеціалістів Європейського інвестиційного банку оголошувати переможцем білоруського виробника, а також давати оцінку технічної відповідності продукції учасників тендеру, залишається загадкою для українських автовиробників.
До участі у тендері для Львова ДП «АСЗ №1» вийшло з автобусом «Богдан А70132», який розрахований на перевезення 106 пасажирів і має низьку підлогу, що робить його комфортним та зручним для всіх верств населення, зокрема й для людей з обмеженими можливостями. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери.
«Богдан А70132» укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості та відповідають екологічним нормам Euro-5.
Свою компетенцію у виготовленні міського транспорту луцькі автовиробники вже неодноразово доводили виготовляючи великі партії сучасних автобусів та Читайтролейбусів для українських міст.
Читайте також Волинянин через суд домігся грошової компенсації від училища після 8 років навчання.
Минулого року лучани виготовили десять сучасних автобусів «Богдан А70132» для Івано-Франківська. Цей проект був реалізований у досить стислі терміни. Вже за кілька днів після здійснення поставки нові автобуси вийшли а маршрути міста.
Нині продовжується реалізація контрактів на поставку сучасних комфортабельних тролейбусів до Луцька, Харкова, Полтави, Сум та Херсона.
Реалізація масштабних проектів громадського транспорту для українських міст стала можливою завдяки співпраці Луцького автозаводу з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку».