
Новий потяг значно комфортабельніший за старий, але графік його руху людей не влаштовує.
«Ну хто буде їздити вранці з Ковеля?»
Дизель відновили, але…
Здавалося б, втішна новина для тих, хто звик послуговуватися залізничним транспортом: із понеділка, 12 квітня, почав курсувати приміський поїзд «Ковель — Ягодин»

Наразі він ходить до кордону і назад раз на добу. О 8.35 вирушає з Ковеля, до Любомля прибуває о 10.17, у Ягодин — о 10.35. Графік у зворотному напрямку виглядає так: відправлення з Ягодина — о 15.55, з Любомля — о 16.12, прибуття до Ковеля — о 17.55.
А тепер найцікавіше: новий розклад руху викликав невдоволення багатьох жителів Любомльщини. «Навіщо він потрібен, такий графік? Ну хто буде їздити вранці з Ковеля, а на ніч — до Ковеля?» — обурюється громада. І справді, людям було б набагато зручніше, аби спершу поїзд їхав до Ковеля, а потім повертався назад. Це дало би змогу за потреби далі пересідати на електропоїзд до Луцька, а ввечері — зручно приїжджати з обласного центру.
Складається враження, що залізничне начальство свідомо розробило незручний графік, аби потім мати підставу відмінити рух дизеля через малий пасажиропотік.
Зрештою, в усіх інших напрямках — на Сарни, Заболоття, Луцьк, Червоноград — приміські дизелі так і курсують: вранці прибувають до міста залізничників, а ввечері — вирушають назад. До того ж у луцькому і заболоттівському напрямках потяги ходять двічі на добу в обидва боки. Тільки в ягодинському все поставлено з ніг на голову…
Складається враження, що залізничне начальство свідомо розробило незручний графік, аби потім мати підставу відмінити рух дизеля через малий пасажиропотік. Адже однією з умов відновлення маршруту залізничники називали закладення коштів на відшкодування за перевезення пільговиків. Вишнівська і Любомльська ТГ, територією яких проходить залізниця, це зробили, натомість у відповідь отримали «шулерський» прийом.
Читайте також: Ковель та університет домовились разом вирішити проблему підтоплення міста
Без сумніву, такий стан справ має стати предметом уваги і депутатів Ковельської райради від нашого округу, і керівництва громад. Адже народ довірив їм владу задля того, щоб вони працювали на його благо, чи не так?
Сергій МАРИНЬОХА, м. Любомль.
