У Луцьку запрацював чатбот для взаємодії з владою
Сервіс муніципальний із назвою «СВОЇ»
У Луцьку запрацював муніципальний чатбот СВОЇ, інформує пресслужба міськради.
Запрацював чатбот СВОЇ, який покращить взаємодію громадян із Луцькою міською радою. Ним можна скористатися у Viber та Telegram.
Запрацював чатбот СВОЇ, який покращить взаємодію громадян із Луцькою міською радою. Ним можна скористатися у Viber та Telegram.
Чатбот містить три зручних блоки: «Послуги», «Я+Влада» і «Моє місто».
У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП, знайти, як замовити послугу онлайн. Cеред доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, послуга єМалятко, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.
Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.
Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події.
Читайте також: Що кажуть комунальники про «повернення» гарячої води лучанам
Муніципальний чат-бот СВОЇ впроваджується за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії. Запускається у 21 громаді у 9 областях України. Серед найбільших міст, в яких він працюватиме, — Одеса, Луцьк, Вінниця, Кам'янське, Тернопіль, Хмельницький і Сєвєродонецьк.