Турецькі готелі змінили систему «все включено»
Оновлення системи «все включено» у Туреччині поліпшить якість сервісу і підвищить рівень гігієни
У Туреччині до звиклої для туристів системи «все включено» ввели зміни. Тепер гості не кладуть собі їжу на тарілку в ресторанах. Це роблять за них спеціальні офіціанти.
Про це розповів мер турецького Бодрума Ахмет Арас, передає ТСН.
Посадовець допустив, що такі зміни в роботі ресторанів у готелях залишать і далі, після пандемії. Ахмет Арас наголосив, що для персоналу готелів це потребуватиме додаткового часу і зусиль. Але це підвищить якість сервісу та рівень гігієни і потішить гостей.
«Думаю, система буде працювати і далі за таким же принципом», - сказав Арас.
Тепер гості не кладуть собі їжу на тарілку в ресторанах. Це роблять за них спеціальні офіціанти.
Мер Бодрума запевнив, що епідемічна ситуація з коронавірусом в місті стабілізувалася. За його даними, до 90% готелів отримали сертифікати безпеки після перевірки санітарними службами.
Зазначимо, що українські туристи зможуть подорожувати до Туреччини без ПЛР-тесту на коронавірус від 15 травня. Потрібно буде лише заповнити спеціальну форму перед вильотом.
Читати також: Кому не радять їсти молоду картоплю