Обурення лучанина: комісія дорожча за послугу – банки регулярно підвищують тариф за оплату комуналки
Поки громадяни ледь зводять кінці з кінцями, тарифи продовжують рости
Щомісяця намагаюся вчасно розрахуватися із постачальниками води, газу, електроенергії… Постійно плачу через банк. Так мені звично. Раніше комісійний збір був незначний. Але в останні роки став відчутним. У лютому 2020-го я за сплату житлово-комунальних послуг віддавав 15 гривень, а вже у березні — 35. І це ще не все! Коли прийшов платити у квітні цього року, то ледве не втратив дар мови, бо ж довелося викласти з кишені аж 140 гривень за ті ж послуги. Знаю, що декотрі лучани платили і більше. Були й такі, які віддавали 200–280 гривень. Хто і чому встановлює такі грабіжницькі тарифи? Не повинна ж комісія бути більшою від плати за послугу.
Читайте також: В Україні злетять тарифи на комуналку: скільки платитимемо за струм і опалення.
За холодну воду мені нарахували 6.60 грн, гарячу — 8.20, тепло — 7.10, а комісійних банк узяв аж 30! По 10 гривень за кожну позицію.
За холодну воду мені нарахували 6.60 грн, гарячу — 8.20, тепло — 7.10, а комісійних банк узяв аж 30! По 10 гривень за кожну позицію. Хіба це не грабіж? Може, заможніші люди й не відчувають цього зростання комісійного збору, але пенсіонерів це обурює, бо ж витрушує гаманці. Якби надавачі комунальних послуг були готові брати кошти за послуги і видавати квитанції, люди б, думається, охоче розраховувались би з ними. Маю на увазі пенсіонерів, які не є користувачами інтернет-банку Приват24 і не мають навичок оплати комуналки онлайн. Мені 84 роки, але я б сам розвіз гроші кожному із надавачів послуг, аби залишити з носом Ощадбанк та інші жадібні до грошей фінустанови.
Сергій МИШАК, м.Луцьк.