Курси НБУ $ 41.32 € 42.99
Вперше в Україну так масово їде турист з однієї країни – голова Держтуризму

У серпні в Україні презентували документальний фільм Ukraine: The Movie про найкращі туристичні локації країни.

Фото zn.ua.

Вперше в Україну так масово їде турист з однієї країни – голова Держтуризму

Як стверджує голова Держтуризму, в уяві світу Україна поки що виглядає не дуже привабливо: незрозуміла країна, розруха, пострадянська сірість, війна з Росією

Україна є напрямком №1 за популярністю серед туристичних локацій, доступних громадянам Саудівської Аравії. Про це в інтерв'ю для «РБК-Україна» повідомила голова Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів за підсумками робочого візиту в Саудівську Аравію, передає Дзеркало тижня.

«Вперше до України так масово і цілеспрямовано їде турист з однієї країни. Я щойно повернулась з відрядження, куди мене запросив міністр туризму Саудівської Аравії. Він сказав мені, що зараз Україна у них взагалі туристична виїзна дестинація №1», - зазначила Олеськів.

За словами голови Держтуризму, попри об'єктивні реалії пострадянської країни та війну з Росією, що триває, для мешканців Саудівської Аравії Україна виглядає дуже привабливо. «Вперше до України так масово і цілеспрямовано їде турист з однієї країни. Я щойно повернулась з відрядження, куди мене запросив міністр туризму Саудівської Аравії. Він сказав мені, що зараз Україна у них взагалі туристична виїзна дестинація №1», - зазначила Олеськів.

«На жаль, в уяві світу ми поки що виглядаємо інакше: незрозуміла країна, старі «панельки», розруха, пострадянська сірість, війна з Росією. Але у Саудівській Аравії враження про Україну лише позитивне. Про Україну там знає кожен. Люди, з якими я мала нагоду спілкуватися (серед них - і принцеса Саудівської Аравії) - всі знають про Україну, говорять, що це чудова країна. І хто ще не був, планує поїхати наступного літа», - розповіла Олеськів.

У цьому зв'язку, за її словами, цієї зими планується провести промокампанію для іноземців: з Саудівської Аравії - рекламуючи зимові туристичні можливості України, для інших країн - за прикладом Саудівської Аравії, намагаючись змінити уявлення про Україну.

«Туризм - це ключ до успіху. Ми й надалі працюватимемо з іншими цільовими ринками, аби змінювати це уявлення. Будемо «продавати» це саме для іноземців. Перший крок ми зробили з Саудівською Аравією. З авіакомпанією, яка привозила туристів з Саудівської Аравії, працюємо над промокампанією цієї зими: хочемо показати наші зимові туристичні можливості. Також на наступний рік потрібно більше рейсів, напрямків та продуктів», - зазначила вона.

Нагадаємо, у липні в Україні презентували і запустили стратегію просування України як популярного напрямку для іноземних туристів. Реалізують стратегію Міністерство закордонних справ, Міністерство культури і інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму і креативна школа Projector.

У серпні в Україні презентували документальний фільм Ukraine: The Movie про найкращі туристичні локації країни. Автор стрічки - Артем Шамбалов.

За три місяці просування в соцмережах рекламної кампанії «Мандруй Україною» Державне агентство розвитку туризму заплатить 2,7 млн грн.

Розробляти концепцію реклами, вести сторінки і просувати пости буде ТОВ «Одді едженсі». Щомісяця підрядник має розміщувати і просувати по 20 постів (сторіс) у Facebook, Instagram, Twitter; 60 постів адаптувати на англійську мову; модерувати п'ять сторінок; створити один відеоманіфест.  У результаті щомісячне охоплення постів у Facebook має вирости до 3 млн показів, а в Instagram - до 4 млн показів.

Волині у цьому фільмі присвячено дуже мало часу. 

Читайте також:Як у казці: волинський Фаберже презентував новий неймовірний витвір (Відео)

Реклама Google

Telegram Channel