Курси НБУ $ 41.75 € 47.39
Як правильно написати адресу англійською?

У всьому світі діє єдиний стандарт.

Фото Сambridge.ua.

Як правильно написати адресу англійською?

Попри те, що зараз ми спілкуємося онлайн, використовуючи різні месенджери та відеозв’язок, поштові листи є актуальними

Наприклад, відправлення офіційних документів, запитів, просто як романтичний спосіб комунікації. 

Поговоримо про паперові листи, точніше - про оформлення адреси англійською, щоб такий лист дійшов до свого адресата.

Загальні правила підпису конверта

У всьому світі діє єдиний стандарт: у верхньому лівому куті вказуються дані відправника, у нижньому правому - дані отримувача поштового відправлення. Також є і певний порядок рядків з інформацією:

  • Ім’я

  • Місцева адреса

  • Район проживання

  • Місто з поштовим індексом

  • Регіон (область, штат, графство)

  • Країна

Як оформити ім’я по-англійськи

Якщо ви пишете конкретній людині в англомовну країну, то на початку вказуєте звернення, потім першу літеру імені та прізвище повністю. Крапки не ставимо!

Як звертатися:

  • до чоловіка - Mr

  • до незаміжньої жінки або якщо не знаєте її сімейного статусу - Ms

  • до заміжньої жінки або вдови - Mrs

Ось який вигляд це матиме:

Mr J Smith

Ms E Waldorf

Mrs S Clinton

Якщо надсилаєте офіційного листа до певної організації, то після імені вказуєте назву відділу та компанії, де працює адресат. Якщо отримувач невідомий, ім’я не вказується - лише відділ та назва організації.

Як оформити адресу

В залежності від країни проживання адресата, подальше оформлення інформації відрізнятиметься. Розглянемо британський та американський випадки.

Пишемо до UK

На відміну від українського оформлення, номер будинку ставимо перед назвою вулиці. А номер квартири (Apt) або офісу (Off) - після:

56 Santa Maria Street Apt 7

7B Baker Street

120 Regent Street Off 24

Наступний рядок - місто й індекс. У Великобританії останній має 2 частини та містить як цифри, так і літери. Перша частина вказує на певний район міста (у Лондоні їх більше 20-ти), друга - на будинок або офіс. 

Далі вказуємо частину Об’єднаного Королівства (Англія, Шотландія, Північна Ірландія чи Уельс) та саму країну у скороченому вигляді - UK.

Повна адреса англійською матиме такий вигляд:

Mr G Harrison

4 Bond Street Apt 12

London

W10 6HJ

England

UK

Листуємося з USA

Є декілька відмінностей від британського варіанту:

  • ім’я та прізвище пишемо повністю, без звертання, якщо це не офіційний лист;

  • використовуємо скорочення: авеню - AVE, бульвар - BLVD, дорога - RD;

  • після назви міста пишемо скорочене позначення штату, де воно розташоване;

  • нумерація офісів містить букву, що вказує на поверх (А - перший, В - другий...), та номер самого офісу;

  • якщо квартира у багатоповерхівці, то навпаки: цифра вказує на поверх, буква - на квартиру.

Більше корисних матеріалів на тему англійської мови, читайте у блозі: https://cambridge.ua/uk/blog/, усі статті написані кваліфікованими та досвідченими викладачами освітнього центру Cambridge.ua.

Приклад оформлення:

Samantha Gold

1816 S Street, Apt 16C

Sacramento, CA 95811

USA

Чітко слідуйте правилам, і ваш лист швидко знайде свого адресата!

Реклама Google

 

Telegram Channel