Курси НБУ $ 41.32 € 42.99
Аби не зіпсувати ділову репутацію: правила етикету на корпоративі

Волинь-нова

Аби не зіпсувати ділову репутацію: правила етикету на корпоративі

Наближається пора святкувань, що ж – це відмінний привід провести час із колегами у неформальній обстановці і повеселитися. Але як вести себе на вечірці, щоб потім не було соромно? Отож поради такі…

Бути разом з усіма

Привід не відвідати корпоратив повинен бути вагомим. Інакше відмова може позначитися на вашій репутації. Офісом можуть піти чутки, що у вас немає бажання проводити час з колегами. Важливо пам’ятати, що на корпоративі можна налагодити неформальні зв’язки з потрібними вам людьми.

Не запізнюватися

Захід цей неформальний, але все ж і тут діють правила ділового етикету. Одне з них – приходити вчасно на зустріч. Найчастіше на початку вечора шеф говорить коротку промову. І буде не дуже красиво, коли ви саме тоді увірветеся в зал.

Якщо це не вказано в запрошенні, то не потрібно.

Алкоголь

Не пийте багато, навіть «за компанію», і тим більше не змішуйте напої – це збиває з ніг дуже швидко. У сп’янінні дуже складно контролювати свою поведінку і можна наробити чимало дурниць. Тому дуже важливо знати міру. Можете взяти один келих шампанського або вина і проходити з ним увесь вечір, смакуючи потихеньку. Ну а коли відчуєте, що вам уже «добре», краще піти додому по-англійськи.

Їжа

Знову ж дотримуємося міри, не накидайтеся на салати і закуски, немов ви з голодного краю. Також не здумайте збирати їжу зі столу в свою сумку з застереженнями «все одно залишиться» і т.д. – це абсолютний моветон.

Одяг

Відразу викреслюйте декольте і короткі спідниці. У відвертому одязі, що підкреслює переваги вашої фігури, можна ходити в гості до друзів або нічний клуб з подругою, а корпоратив з колегами передбачає скромність і помірність в одязі. Дрес-код буде залежати від місця проведення. Це заміська база відпочинку? Одягайте джинси і білий светр. Вас запросили в ресторан? Скромна вечірня сукня для жінок і штани з сорочкою для чоловіків – ідеальний варіант. Ну а якщо це тематична вечірка, тоді проявіть фантазію.

Брати другу половинку?

Якщо це не вказано в запрошенні, то не потрібно. Прийшовши з чоловіком або дружиною, ви проявите неповагу до ваших колег і начальства.

Знайомство

Так буває, що з багатьма колегами ми спілкуємося в діловому листуванні або по Skype. Знаємо в обличчя, але ім’я ніяк не вдається згадати. Що робити? Підійти і першому представитися: «Привіт, я – Ліза. Ми з вами спілкувалися по проєкту». Ввічливий співробітник нагадає своє ім’я у відповідь.

Спілкування

Пам’ятайте, що цей захід проходить у колі колег, а не друзів. Тому стежте за висловлюваннями і не допускайте використання будь-якого лексикону, який може зіпсувати вашу ділову репутацію.

Тихіше води, нижче трави

Мабуть, краще не висовуватися, просидіти в кутку залу? Можна і так, але тоді начальство не оцінить вас з іншого боку. А можливо, саме під час вечірки воно побачить в вас потенційного лідера – не соромтеся брати участь у конкурсах, проявляти кмітливість і креативне мислення.

Читайте також: Новорічне меню 2022: що приготувати на рік Тигра

Джерело: rivne1.tv.

Реклама Google

Telegram Channel