Курси НБУ $ 41.32 € 42.99
«Укрзалізниця» електрифікувала 43 кілометри від Ковеля до кордону з Польщею

До кордону з Польщею електрифікували 43 кілометри колій.

Фото suspilne.media.

«Укрзалізниця» електрифікувала 43 кілометри від Ковеля до кордону з Польщею

Залізничники електрифікували 43 кілометри маршруту Ковель — Ізов — Держкордон. Це важливий залізничний напрямок, який з’єднує Україну з країнами Європейського Cоюзу

Наразі роботи тривають на дільниці Ковель — Овадно, де вже встановлено 467 опор. «Реалізація проєкту електрифікації цього напрямку матиме величезний позитивний результат для компанії та країни: від енергозбереження до зменшення витрат на закупівлю паливно-мастильних ресурсів, від підвищення пропускної спроможності дільниці до спрощення технології організації руху. Загалом Укрзалізниця 2021 року електрифікувала 70 км колій, що в 23 рази більше, ніж у середньому за рік протягом останніх восьми років», — наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

 Електрифікація дільниці Ковель — Ізов — Держкордон є стратегічно важливою для галузі та держави, адже дозволить суттєво підвищити рівень експортних вантажних перевезень.

Дільниця Ковель — Ізов — Держкордон розташована в межах Волинської області та наразі експлуатується на тепловозній тязі. Основним вантажопотоком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства в Польщі. Маршрут цього вантажопотоку пролягає по електрифікованих напрямках від станцій Криворізької дирекції регіональної філії «Придніпровська залізниця» до станції Ковель регіональної філії «Львівська залізниця». Дільниця Ковель — Ізов — Держкордон, яка експлуатується на дизельній тязі, є найбільш затратною частиною маршруту цього вантажопотоку, що спричиняє зростання експлуатаційних витрат Львівської залізниці.

Нагадаємо, що електрифікація дільниці Ковель — Ізов — Держкордон є стратегічно важливою для галузі та держави, адже дозволить суттєво підвищити рівень експортних вантажних перевезень. Зокрема, збільшити вагу вантажних поїздів із 4,6 тис. тонн до 5,5 тис. тонн, підвищити пропускну спроможність дільниці та скоротити строки доставки вантажів, а ще — на 136,4 млн грн на рік зменшити експлуатаційні витрати залізниці та відчутно (до 12 тис. т/рік) зменшити викиди продуктів згоряння в атмосферу.

Читайте також: Українка з фальшивим паспортом намагалась обдурити прикордонників

Реклама Google

Telegram Channel