Вчителі назвали предмети, які діти найгірше сприймають на дистанційці
51% педагогів початкових класів з сільських шкіл і 42% педагогів з міських шкіл вказали на погіршення результатів з математики
Українські педагоги кажуть, що дистанційне навчання за останні кілька років суттєво вплинуло на шкільні результати. Діти на онлайн набагато гірше засвоюють деякі предмети.
Про це йдеться в результатах опитування педагогів, вчителів та їх батьків, які провели в Державній службі якості освіти, інформує «РБК-Україна».
З'ясувалося, що на дистанційному навчанні найгірше діти засвоюють математику, хімію та іноземні мови.
З'ясувалося, що на дистанційному навчанні найгірше діти засвоюють математику, хімію та іноземні мови.
Що показало опитування
51% педагогів початкових класів з сільських шкіл і 42% педагогів з міських шкіл вказали на погіршення результатів з математики. Така ж думка у 61% вчителів базової школи в селах і 45% в місті.
56% вчителів початкової школи в селі та 33% вчителів в місті, а також 59% педагогів базової й старшої школи та 39% вчителів в селі говорять про погіршення рівня знань з іноземних мов.
54% вчителів базової школи в селі та 39% в місті, а також 63% педагогів старшої школи в селі та 38% в місті говорять про погіршення результатів з хімії.
Також вчителі зазначають, що погіршилися показники знань з української мови, фізики та астрономії.
Чому діти гірше засвоюють матеріал
За словами педагогів, головна причина погіршення показників знань - через відсутність живого спілкування.
Другою причиною вчителі назвали невміння учнів вчитися самостійно.
Педагоги не пов'язують зниження результатів навчання з власною педагогічною діяльністю.
Що не вистачає школярам
Як зазначають самі школярі, під час дистанційного навчання їм найбільше не вистачає:
Пояснень від вчителів разом самостійного опрацювання
Презентацій навчального матеріалу, щоб краще зрозуміти тему уроку
Часу пояснення нових тем
Також з'ясувалося, що не у всіх учасників навчального процесу є необхідна техніка і швидкісний Інтернет для дистанційного навчання.
Вчителі початкової школи забезпечені комп'ютерами на 85% у містах та на 87% у селі. Педагоги базової та старшої школи забезпечені ноутбуками на 67% у містах та на 52% у селах.
Немає техніки для навчання у третини учнів у селах. Учні початкової школи в селі рідше мають власну техніку для навчання-смартфон або комп'ютер, ніж школярі базової та старшої.
39% учнів молодшої школи та 29% старшокласників користуються гаджетами спільно з батьками, братами або сестрами.
Читайте також: «Прийняли зміни: у 40-кілометровій зоні з Білоруссю на Рівненщині частково дозволили очне навчання»
У 68% школярів в місті для навчання є смартфон, у школярів в селі - тільки у 44%. Ноутбук є у 44% учнів в місті, і тільки у 32% в селі. Швидкісний Інтернет доступний 43% в місті та 34% в селі. Майже 20% дітей ділять гаджети з іншими членами сім'ї.