Через перебої світла на «Ягодині» перестала працювати е-черга: що робити водіям
16-го грудня після тривалих перебоїв з електропостачанням, виникли проблеми з роботою серверів проєкту електронної черги перетину кордону в пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ»
З ладу поступово вийшло і основне і дублююче обладнання. Тому припинився доступ на сайт echerha.gov.ua та інші, пов’язані сервіси. Про це повідомили в Укртрансбезпеці.
«Від ночі 17 грудня команда Укртрансбезпеки, яка перебуває біля пункту пропуску «Ягодин - Дорогуськ», допомагає перевізникам визначити своє місце у черзі за інформацію, яка була скопійована на альтернативні носії. Наразі здійснюється пропуск вантажівок, які записувались в електронну чергу 13 грудня.
Якщо ви записували в чергу у вівторок 13 грудня, то вже можете вирушати до терміналу біля кордону, де працівники Укртрансбезпеки зкоординують ваші подальші дії.
Якщо ви записували в чергу у вівторок 13 грудня, то вже можете вирушати до терміналу біля кордону, де працівники Укртрансбезпеки зкоординують ваші подальші дії.
Для усунення технічної проблеми і відновлення доступу до сайту зараз ми робимо:
=переносимо інформацію на резервні носії;
=розгорнули систему в кількох різних цифрових центрах;
=працюємо над безпечним переносом даних для збереження кожного запису.
У цей час пропуск вантажних транспортних засобів в пункті пропуску «Ягодин - Дорогуськ» продовжується. Наразі в електронній черзі записано транспортних засобів, на перетин кордону яким потрібно близько 2 діб.
Працівники Укртрансбезпеки координують усі процеси, які стосуються просування черги на місці біля пункту пропуску «Ягодин – Дорогуськ».
Про відновлення роботи сайту echerha.gov.ua ми завчасно повідомимо», - йдеться в інформації.
Читайте також: «Яка ситуація на волинському кордоні з білоруссю на ранок 18 грудня».