Курси НБУ $ 41.40 € 45.14
У Луцьку випускатимуть електро-«Волинянку»!

Кілька років тому ЗМІ повідомляли про те, що волонтери київського благодійного фонду «ASAP EMC Хоттабич» переобладнали нашу «Волинянку» на медичний джип-евакуатор, що максимально наближений до американського всюдихода «Polaris Ranger MRZR».

Фото із сайту kermo.info.

У Луцьку випускатимуть електро-«Волинянку»!

Це буде пікап

«Відродимо бренд ЛуАЗу!»

Через 55 років після випуску першого серійного автомобіля ЛуАЗ-969 «Волинянка» на Луцькому автозаводі директор компанії Luaz Motors Вадим Ігнатов повідомив про запуск виробництва нового електроавтомобіля. «Мені завжди було прикро, що зникла така неординарна машина («Волинянка». – Ред.). Саме тому я вирішив відродити сам бренд ЛуАЗ і почати виробляти нову продукцію – електромобіль», – зазначив Вадим Ігнатов.

За його словами, зроблено вже багато, знайдено оптимальний 
формфактор – пікап. «Адже тільки пікап дає змогу максимально задовольнити потреби в утилітарних перевезеннях та отримати універсальну платформу для великої кількості варіантів використання», – зазначив Ігнатов.

Пікапів буде два: перший – «Фермер» – із двомісною кабіною та великим вантажним відсіком; другий – «Сіті» – із чотиримісною кабіною та меншим вантажним відсіком.

Він повідомив, що пікапів буде два: перший – «Фермер» – із двомісною кабіною та великим вантажним відсіком; другий – «Сіті» – із чотиримісною кабіною та меншим вантажним відсіком.

Технічні подробиці

Уже відпрацьовано та протестовано конструкцію пікапів, щоби забезпечити міцність і надійність електромобіля. Розроблено оптимальну систему електричного приводу, яка, за словами Ігнатова, з одного боку, надає мінімально необхідні експлуатаційні якості, а з іншого — забезпечує мінімальне споживання електричної енергії, тим самим знижуючи вимоги до акумуляторної батареї, вартість якої становить основну частину вартості всього електромобіля.

Зараз тривають ходові випробування, тестування в реальних умовах використання та на різних місцевостях.

Електричний пікап ЛуАЗ отримав двигун потужністю 5 кВт. Він споживає 7 кВт енергії на 100 км пробігу та забезпечить максимальну швидкість 50 км/год (щоб відповідати вимогам категорії L7e). Орієнтовна ціна транспортного засобу трохи перевищуватиме 5 тисяч доларів.

Вадим Ігнатов сподівається, що вже наступного року споживач отримає перші електричні ЛуАЗи. 

Микола ДЕНИСЮК.

Читайте також на volyn.com.ua: «Легалізація ринку бурштину на Рівненщині принесла державі понад 7 мільйонів гривень доходу».

Реклама Google

Telegram Channel