Найкращі українські льотчики гинуть на старих радянських літаках, чекаючи на F-16
Українці підняли в небо, відновили, відремонтували всі свої військові літаки, наші льотчики працюють понаднормово, проте вище голови стрибнути неможливо, – ми на межі сил можемо лише стримувати ворога на певних рубежах
Тим часом росія використовує для атак України приблизно 40 летовищ, де розташовано понад 700 одиниць літаків та вертольотів. Тільки за кількістю це угруповання переважає нас у понад п’ять разів. Щодо технологічних можливостей, різниця ще більш разюча. Їхні літаки, до прикладу Су-34, Су-35, пройшли глибоку модернізацію. Наявні в нас – це розробки 1970–1980-х років.
Такі сумні факти наводить полковник Володимир Логачов (на фото), керівник одного зі структурних підрозділів Командування Повітряних сил. Він каже, що отримання Україною західних літаків, тих-таки F-16, – зовсім не забаганка, а критична необхідність: «Адже найкращі наші льотчики гинуть… На радянських літаках, що відстають за тактико-технічними характеристиками та перебувають на межі своїх можливостей за фізичним зносом... Залишається дедалі менше хлопців із тих перших списків відібраних кандидатів, які були готові їхати одразу (навчатися літати на F-16. – Ред.). Вони б уже пройшли підготовку й захищали українське небо на F-16. Але ми продовжуємо втрачати найкращих…»…
Наші льотчики, які примудряються протистояти потужній російській військовій машині, – просто неймовірні Герої, але без сучасної західної зброї не може бути й мови про хоча б паритет можливостей у небі.
Російські радіолокаційні станції «бачать» набагато далі, ніж українські, а дальність основної російської ракети «повітря-повітря» Р-77 удвічі більша, ніж наших засобів. Окрім того, у ворога з’явились нові ракети Р-37, дальність польоту яких може сягати до двохсот кілометрів по повітряних цілях і яким ми не можемо протидіяти, бо не встигаємо побачити пуск і попередити свої екіпажі про нього, розповідає полковник.
Іще один момент стосується радіолокаційних ракет: якщо в нас вони – напівактивні, то в росіян – активні. Це передбачає, що наш льотчик після пуску мусить далі продовжувати політ і підсвічувати радаром ворожу повітряну ціль. Російські ж льотчики виконують пуски з набагато більшої дальності за принципом «вистрілив і забув». Активна головка самонаведення після захоплення цілі сама скеровує ракету до неї, тоді як літак виходить із бойового курсу та спокійно летить додому, не входячи в зону ураження наших систем протиповітряної оборони. Тобто нашим пілотам доводиться в рази більше ризикувати.
Уже цих фактів достатньо, щоб зрозуміти: наші льотчики, які примудряються протистояти потужній російській військовій машині, – просто неймовірні Герої, але без сучасної західної зброї не може бути й мови про хоча б паритет можливостей у небі.
Україна вірить, що таки отримає сучасні літаки. Наші льотчики активно вивчають англійську мову, два українці більш ніж успішно вже пройшли у США попередню тренажну підготовку на літаки F-16. За оцінками іноземних інструкторів, на їхнє навчання може знадобитися значно менше часу, ніж вважали раніше.
Полковник Логачов упевнений, що перехід на сучасні літаки стандартів НАТО неминучий і за кілька років ми точно не впізнаємо наші Повітряні сили! Та, на жаль, процес очікування обходиться нам дуже дорого.
Останні новини:
- Отримав п’ять років: у Луцьку засудили адміна телеграму «Де роздають повістки».
- Судять підрядника, якого підозрюють у привласненні коштів під час будівництва сміттєвого полігону на Волині.
- У селі на Волині з 7-ї ранку вогнеборці працювали на пожежі.
- Ситуація на фронті на ранок 15 квітня.