Брендбуки, куратори та пошук амбасадорів: шокуюча колонка від Юрія БУТУСОВА
Хоч виглядає як анекдот, прости Господи!
Реальна розмова у командуванні НГУ:
– Які завдання ставить Офіс щодо розгортання бригад наступу?
– Затверджуються брендбуки, визначені куратори, ведеться пошук амбасадорів.
– Що це?
– Брендбуки – це піар, куратори – це люди з ресурсами, які відповідають за різні бригади, амбасадори – це популярні люди, телеведучі, співаки, які просувають проєкт у медіа.
– Брендбуки – це піар, куратори – це люди з ресурсами, які відповідають за різні бригади, амбасадори – це популярні люди, телеведучі, співаки, які просувають проєкт у медіа.
– Ну, в такому разі, сподіваюсь, приземлені питання щодо особового складу, офіцерів та сержантів, мобілізованих з військкоматів, місць базування, полігонів, озброєння, боєприпасів вирішуються на такому ж висококультурному рівні…
Юрій БУТУСОВ, головний редактор Цензор.нет, військовий журналіст, експерт.
Читайте також на volyn.com.ua: «Волинський воїн на передовій: «Вірю у Смерть, бо я її бачив, коли закривав очі загиблим побратимам...».