Футболіст Роналду обманює покупців своєї брендової води
Світову зірку викрили у брехні
38-річний португальський нападник саудівського «Аль-Насра» Кріштіану Роналду запустив бренд мінеральної води.
Про це повідомляє Isport із посиланням на видання El Comidista.
У рекламі нового напою URSU9, що базується в Іспанії, йдеться, що він «більший, ніж вода». Співробітники компанії запевняли, що мають намір покращити якість життя населення завдяки лужному походженню води з ґрунту та пористих порід, а також продукт захищений від хімічних забруднень.
Гастрономічні сайти викрили Кріштіану Роналду та його продукт на брехні.
«Корисна для здоров'я, яку продає URSU9, бренд води, який спонсорує футболіст, більш ніж сумнівна: вона не є «антиоксидантною», а її лужність марна.
Крім того, у рекламному ролику використовуються підроблені зображення, а вода коштує вдвічі дорожче за аналогічну», – повідомляє сайт El Comidista.
Цей портал визнав бренд URSU9 таким, що розповсюджує помилковий контент і потенційно вводить в оману потенційних покупців.
Крім того, докладний аналіз водневого показника напою також виявив неправду. Максимальні дані, отримані в результаті виміру, виявилися в кілька разів меншими від заявлених.
Читайте також:
= «Подякував за те, що Ахметов сказав про нього: «Щоб я більше не бачив цього тренера»?»;
= «У селищі на Волині можна пограти гігантські шашки»;
= «Українки отримають 100 тисяч євро призових (Відео)»;
= «Фірма Героя України продає пальне російським окупантам (Відео)».