Шахрайство по-новому: пенсіонерка за кілька хвилин втратила 40152 гривні, а молодий чоловік – 44500!
«Із вашого рахунку намагаються зняти кошти»: поліцейські застерігають громадян від шахрайських схем
На мобільний телефон 72-річної жительки Рівного зателефонувала невідома особа нібито зі служби безпеки банку та повідомила, що з її рахунку хтось намагається зняти кошти.
Для того, щоб запобігти цьому, жінці потрібно терміново перерахувати гроші на іншу картку. Тож, пенсіонерка, рятуючи кошти, переказала 40152 гривні зі свого рахунку на інший, який вказав невідомий по той бік слухавки. Щоправда, пообіцяв, що за 5 днів кошти повернуться назад.
Коли вказаний термін майже сплив, а грошей так і не було, жінка звернулась у поліцію.
Правоохоронці Рівненщини розповідають і про інший випадок, уже пов’язаний з молодою людиною, а не старшою.
Повідомлення про продаж сучасного мобільного ґаджета за привабливою ціною 23-річний чоловік побачив на одному із сайтів безкоштовних оголошень
На цій же платформі розпочав спілкування із продавцем, але той запропонував перейти на інший месенджер: як наголошують кіберполіцейські так робити не рекомендується.
Обов’язкова умова покупки – передоплата 50% від вартості: 10 000 гривень чоловік переказав на банківську картку, вказану продавцем.
Після цього «продавець» почав вимагати повну оплату, як гарантію того, що чоловік його не ошукає: іще 10 000 гривень покупець перерахував на новий рахунок, адже попередній аферист видалив із переписки.
Зрозумівши, що жертва легко «йде на контакт», шахрай запевнив, що не отримав перерахованих коштів – тому потрібні гарантії. Тож покупець знову переказав двома платежами 20 тисяч.
Та зловмисник не зупинявся: нібито через проблеми на складі, потрібні додаткові гроші. Тому чоловік переказав шахраям іще 4500 гривень кредитних коштів.
Потерпілий втратив загалом 44 500 гривень, а бажаного телефону так і не отримав. До слова, жодного разу псевдопродавець не запитав, в яке місто та відділення пошти відправляти товар.
Читайте також: «На Волині «працівник банку» так «захищав» картку клієнтки, що зняв із неї всі гроші».
Поліцейські застерігають: це шахраї!
У випадку подібних телефонних дзвінків:
= перервіть розмову та з’ясуйте все у оператора колцентру за номером, вказаним на звороті картки.
= Можна також звернутися безпосередньо у відділення, де відкритий рахунок, зробити запит через систему інтернет-банкінг або зателефонувати на спецлінію 102. Але в жодному разі не панікуйте та не робіть поспішних необдуманих учинків.
Читайте також: «Шок: у директора «Ужгородського коньячного заводу» знайшли не тільки портрет путіна».