Магазин в Інстаграм — детальна інструкція
Заняття товарним бізнесом в інтернеті стає дедалі популярнішим. Дуже активно розвиваються акаунти магазинів на відомій платформі — Інстаграм. Щодня її відвідують мільйони людей зі всього світу. Спілкування та перегляд контенту дуже важливий, але саме тут можна розвивати свій власний бізнес. Головне — правильно все розрахувати та дотримуватися плану роботи.
Товар
Надзвичайно важливо обрати на самому старті єдиний напрям роботи. Поки нараховується бонус казино на депозит можна моніторити, які товари найкраще продаються через інтернет, та що часто замовляють саме в соціальних мережах. В Інстаграмі не продають надзвичайно дорогий товар, тому розраховувати на відкриття віртуального автомобільного салону не потрібно.
Дуже добре розходиться товар із категорії «для дому», головне, щоб його фото та відеопрезентація викликала вау-ефект. Користувач має не тільки зупини погляд на товарі, а й оцінити його, детальніше придивитися. Серед багатьох категорій можна виділити найбільш популярні:
-
посуд та текстиль для дому, декор;
-
косметика;
-
парфуми, презентабельне упаковування завжди привертає увагу;
-
одяг;
-
стильні аксесуари та взуття;
-
товари для спорту та спортивне харчування;
-
харчові продукти з відповідним строком придатності;
-
дрібна побутова техніка та телефони, аксесуари;
-
іграшки.
Саме ці категорії частіше за все приваблюють користувачів, звичайно, є спеціалізовані магазини техніки, але кількість підписників та потенційних покупців набагато нижча. В окрему групу товарів потрібно віднести магазини з косметикою та товарами для майстрів сфери краси. Тут важливо повністю розбиратися в тематиці та пропонувати лише якісні товари.
Упакування магазину
Візуальна складова сьогодні виходить на перше місце, а багато хто досі ігнорує цей момент. Важливо правильно та красиво презентувати товар. Інстаграм — це платформа, товар продається через картинку. Покупцеві вистачить 5 хвилин для того, щоб чітко зрозуміти: буде він робити тут покупки, чи буде шукати щось інше.
Важливе також не тільки візуальне, а ще й смислове навантаження. Після картинки товар продають слова. Важливо показати покупцеві, що річ потенційно потрібна та корисна для нього.
Реклама
Рекламу можна сміло назвати одним з поворотних етапів в роботі всього магазину. Багато хто думає, що, обравши товар, клієнти не будуть приходити просто з вулиці, такого просто немає. Не варто боятися вкладати гроші в рекламу, після того, як вона буде правильно налаштована, прибуток почне збільшуватися.
В Інстаграм магазинах є 2 основні типи реклами:
-
Таргетована реклама (напряму від Інстаграму та Фейсбуку)
-
Реклама від блогерів.
Почати можна з таргетованої реклами, а пізніше вийти на співпрацю з блогерами. Якщо рекламу товару буде постійною, то лояльна аудиторія доволі швидко збільшиться, а разом з нею і кількість замовлень. Працювати в Інстаграм не так легко, як може здаватися, але, якщо робити все вірно, можна побудувати власну справу.