Курси НБУ $ 41.76 € 43.12
Компанія Bolt прокоментувала випадок, чому їхній таксист відмовився везти військового на милицях

Воїн подав скаргу у Bolt.

Фото із сайту boltua.com.

Компанія Bolt прокоментувала випадок, чому їхній таксист відмовився везти військового на милицях

Вранці ми повідомили про шокуючий випадок, який було зафіксовано у... Львові

Нагадаємо: у місті Лева таксист сервісу Bolt відмовився везти військового і скасував поїздку, дізнавшись, що ветеран пересувається на милицях.

Про деталі скандалу повідомляє військовий Андрій Мочурад у Facebook.

За словами військового, 8 січня йому довелося чекати на морозі 20 хвилин машину, а водій просто скасував поїздку, бо дізнався, що ветеран на милицях.

Скрін із переписки.

 

 «Поки на милицях, змушений частенько користуватись таксі (поліклініка і т.д.) у Львові і Києві. Болт – це еталон хамства, бидляцтва і тотального не бажання компанії впливати на водіїв!! Як вам варіант, коли я водію повідомив, що на милицях, питаю де він запаркувався, бо не бачу його, а у відповідь:  «Там де всі таксисти», кидає трубку, хамить хвилин 4, що він приїхав, але не каже де він, і скасовує замовлення!», – повідомив Андрій про вчинок водія.

«Я чекав на морозі 20 хв на одній нозі посеред снігу!! Щоб той виродок скасував замовлення?», – написав ветеран.

«Я чекав на морозі 20 хв на одній нозі посеред снігу!! Щоб той виродок скасував замовлення?», – написав ветеран.

Він повідомив, що подав скаргу у Bolt, але там сказали, що результати розгляду ще невідомі та заблокували його акаунт.

«Це таке ставлення до ветеранів? Може почати ваших водіїв вчити ввічливості народним методом?? 10 крайніх поїздок, лиш 1 водій не хамив. До речі, всі призовного віку», – написав військовослужбовець.

Позиція компанії Bolt щодо випадку у Львові:

«Ми глибоко стурбовані ситуацією, що сталася у місті Львів. 

У разі надходження звернень до служби підтримки, компанія Bolt ретельно вивчає ситуацію та зв’язується з усіма учасниками інциденту. Залежно від випадку, опису проблеми пасажиром, історії та рейтингу водія, ми вирішуємо, як діяти в тій чи іншій ситуації. Іноді з метою розслідування, ми блокуємо всіх учасників інциденту, що дозволяє нам краще розібратися в деталях і прийняти найбільш обґрунтоване рішення. 

Безпека всіх пасажирів і водіїв є нашим найвищим пріоритетом. Bolt не терпить фізичного, вербального насильства або грубої поведінки. Водії-партнери та пасажири, які не дотримуються цього правила, можуть бути заблоковані на платформі Bolt. Щоб покращити якість та безпеку сервісу, ми рекомендуємо користувачам звертатися до нашої служби підтримки через додаток, що дозволяє нам фіксувати, розслідувати обставини і вживати всіх можливих заходів для того, щоб подібне не повторилося. Ми реагуємо на кожне повідомлення і розглядаємо кожен випадок з належною увагою», – зазначила в листі до нашої редакції представниця пресслужби компанії Bolt в Україні Вікторія Прилуцька.

Читайте також: У Луцьку на приватному подвір'ї горіла господарська споруда.

Реклама Google

Telegram Channel