Прозора і чесна реклама: у Луцьку майбутніх маркетологів вчили, як не ошукати споживача
В межах проєкту: «ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ БЕЗ ХАРЧОВИХ ІЛЮЗІЙ» 10 жовтня спеціалістки Головного управління Тетяна ГВОЗДЕЦЬКА та Юлія ОГОРОДНИК організували зустріч зі студентам Луцького національного технічного університету ОП Маркетинг та Цифровий маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти, з метою правильного застосування своїх знань в майбутньому, під час просування таких продуктів на ринку
Юлія ОГОРОДНИК розповіла, яка важлива інформацію повинна бути на етикетці кожного харчового продукту та наголосила, що відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», інформація про харчовий продукт з рекламою включно, не повинна вводити в оману споживачів.
Про це інформує Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
Також відповідно до Наказу МОЗ № 1613 «Про затвердження Правил додавання вітамінів, мінеральних речовин та деяких інших речовин до харчових продуктів» вміст трансжирних кислот не повинен перевищувати 2 г на 100 г загальної кількості усіх жирів, що містяться в харчовому продукті, а також те, що оператори ринку, які постачають харчові продукти, повинні надавати іншим операторам ринку інформацію про кількість трансжирних кислот, що природно містяться в жирах тваринного походження, якщо ця кількість перевищує допустимі значення. Спеціалістка розповіла, як правильно обрати безпечне та якісне морозиво, на що звертати увагу при покупці такого продукту, про маркери, які вказують на вміст транжирів у продуктах харчування. Також розповіла про Вимоги до продуктів з какао та шоколаду і те, що «На відміну від вимог національного стандарту України (ДСТУ), який є добровільним, європейські вимоги є обов'язковими для виконання». У разі невідповідності продукту європейським вимогам, він не зможе називатися «шоколадом».
В свою чергу Тетяна ГВОЗДЕЦЬКА розповіла, що сучасний ринок насичений пропозиціями товарів, які можуть бути небезпечними при їх споживанні, особливо для дітей та підлітків. Такі продукти активно просуваються через яскраву і привабливу рекламу, яка не завжди розкриває правду про основні характеристики товару. Хитрі маркетингові прийоми часто змушують нас думати, що певні продукти є корисними, навіть коли це не відповідає дійсності.
Спеціалістка наголосила, що згідно Закону України «Про рекламу» № 270/96-ВР, основними принципами реклами є: законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди. Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди.
Майбутні маркетологи мають розуміти, як працюють рекламні механізми та прагнути до прозорості і чесності, уникати маніпуляцій, що можуть негативно впливати на споживачів. Майбутні професіонали повинні застосовувати у своїй роботі не тільки ефективні, але й етичні рекламні стратегії, що сприятимуть популяризації здорового способу життя.
В свою чергу викладачі кафедри маркетингу Ірина ЛОРВІ, Олег КОВАЛЬЧУК, Ольга КЛІМОВИЧ та Сергій ВОЙТОВИЧ наголосили, що студенти, які стануть частиною рекламної індустрії, після таких зустрічей будуть пам'ятати, як важливо зберігати баланс між успіхом та відповідальністю.
Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно! Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу Волинь ЗМІ
Читайте також: Волинь є лідером в державі за кількістю поголів’я ВРХ м’ясного напряму продуктивності.