Понад 12 мільярдів гривень податків сплатив Roshen до бюджету від початку вторгнення
Як повідомили у компанії, з 2014 року ця сума перевищила 29 млрд грн
У Roshen також повідомили, що попри війну компанія створює нові робочі місця, а з перших днів повномасштабного вторгнення швидко реагує на запити військових і надає їм необхідну допомогу.
Підприємства Roshen забезпечують безперебійне виробництво продукції високої якості та розширення асортименту продукції, попри обстріли території України, перебої з електропостачанням та здорожчання сировини.
Раніше організація BRAND UKRAINE оприлюднила результати дослідження сприйняття у світі українських брендів. Найвідомішим брендом без підказок стала кондитерська корпорація Roshen.
Майже 20% опитаних іноземців змогли назвати принаймні одну українську марку без підказок. Найчастіше респонденти згадували Roshen. Найбільше цього виробника знають у Польщі – 10%.
Дослідницька агенція Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics провели опитування серед мешканців семи країн: Польщі, США, Туреччини, Іспанії, Німеччини, Великої Британії та Франції. Опитування відбувалось у травні 2024 року. Загальна вибірка – 2800 людей, по 400 респондентів з кожної країни.