Чому Washington Post за чотири дні втратила понад 200 тисяч передплатників
Власник газети мільярдер Джеф Безос нарешті пояснив своє рішення змінити редакційну політику
Одна з найпопулярніших американських газет Washington Post за чотири дні втратила понад 200 тисяч електронних передплатників після рішення власника не підтримувати жодного з кандидатів на цьогорічних президентських виборах у США.
Про це повідомляє NPR з посиланням на двох співробітників газети, інформує «Дзеркало тижня».
Це близько 8% від 2,5 мільйонів передплатників цифрової та друкованої версій видання.
Рішення про відмову підтримати будь-кого з цьогорічних кандидатів у президенти США було прийняте Джеффом Безосом – мільярдером-власником газети – у той час, як редакційна колегія вже підготувала і планувала опублікувати редакційну статтю на підтримку віцепрезидентки Гарріс.
Це рішення призвело до кількох відставок, а передплатники видання в соціальних мережах масово почали ділитися своїм рішенням скасувати передплату. Багато з тих, хто це зробив, нагадали, що гасло газети «Демократія вмирає в темряві».
Роберт Каган, головний редактор The Post, подав у відставку в п'ятницю, а двоє членів редакційної ради видання, Моллі Робертс і Девід Хоффман, заявили, що виходять зі складу редколегії.
«Ми фактично схиляємо коліна перед Дональдом Трампом, тому що боїмося того, що він зробить», – сказав Каган, зазначивши, що представники аерокосмічної компанії Безоса Blue Origin мали зустріч із Трампом через кілька годин після того, як рішення стало публічним.
«Ми фактично схиляємо коліна перед Дональдом Трампом, тому що боїмося того, що він зробить».
Робертс заявила, що йде у відставку, тому що «імператив підтримати Камалу Гарріс, а не Дональда Трампа, є настільки ж морально зрозумілим, наскільки це можливо», в той час як Хоффман, лауреат Пулітцерівської премії, у записці до своїх редакторів, яку отримала The New York Times, написав що виходить зі складу правління, але зберігає свою посаду.
«Я відмовляюся залишати The Post, де я пропрацював 42 роки», – написав він.
Водночас, він додав, що рішення власника вважає нечесним і неприйнятним, оскільки США «зіткнулися з дуже реальною загрозою автократії у кандидатурі Дональда Трампа».
Рішення власника вважає нечесним і неприйнятним, оскільки США «зіткнулися з дуже реальною загрозою автократії у кандидатурі Дональда Трампа».
У той час як сотні тисяч людей скасували свою передплату, інші дописувачі у соцмережах попереджають, що скасування передплати на The Post шкодить передусім журналістам.
Пізно ввечері у понеділок Джефф Безос порушив своє мовчання. Він заявив, що не шкодує про відмову від більш, ніж тридцятирічної традиції однієї з провідних газет країни.
У опублікованій в газеті колонці він зазначив що рішення, яке, як він підтвердив, було прийнято за його особистим наказом, було прийняте не через урахування його бізнес-інтересів, а є необхідним для підтримки репутації газети в той час, коли довіра до ЗМІ зменшується.
«Підтримка одного з кандидатів насправді створює відчуття упередженості. Припинити це є принциповим рішенням, і воно правильне. Я також хотів би чітко заявити, що тут не йдеться про якусь послугу за послугу. Рішення було прийняте мною особисто», – написав Безос відкинувши звинувачення у бізнес-інтересах та ймовірній послузі кандидату-республіканцю Дональду Трампу.
Водночас він підтвердив, що Дейв Лімп, виконавчий директор однієї з його компаній, Blue Origin, зустрівся з колишнім президентом Трампом того ж дня, коли газета оголосила, що не підтримуватиме жодного з кандидатів.
«Я зітхнув, коли дізнався про це, бо знав, що це дасть зброю тим, хто хотів би представити це як щось інше, ніж принципове рішення», – сказав він.
Читайте також: Із тумбочки дістали ідею, яка пахла популізмом та нафталіном ще в часи Юлії Тимошенко.