У громаді на Волині вчителів навчали методам лялькової терапії
У Торчинському ліцеї для вчителів, які працюють з дітками з особливими освітніми потребами, провели дводенний тренінг з лялькотерапії
Захід був спрямований на ознайомлення педагогів з основами лялькотерапії, яка вважається одним із дієвих методів психотерапевтичної підтримки для дітей, особливо тих, хто потребує індивідуального підходу в навчанні.
Про це інформують у Торчинській громаді.
Метою цього заходу було не лише надати теоретичні знання, але й розвинути практичні навички вчителів для роботи з емоційними станами дітей. Використання ляльок дозволяє покращити емоційний клімат в класі, сприяє зниженню рівня тривожності, формуванню соціальних та комунікативних навичок, і допомагає дітям краще виражати свої почуття та долати внутрішні бар’єри.
Тренери Вадим Хаїнський та Світлана Сасюк з ентузіазмом поділилися своїм досвідом, наочно продемонстрували, як правильно використовувати ляльки на уроках, а також підказали, як можна залучити цей метод у післяурочний час для поглиблення взаємодії з дітьми.
Учасники мали змогу на практиці випробувати різні техніки лялькотерапії, виконуючи спеціально підібрані вправи та завдання.
У процесі тренінгу вчителі побачили, як через лялькову терапію можна ефективно досягати освітніх та виховних цілей, допомагаючи дітям розвивати впевненість у собі, взаємодіяти з іншими дітьми та краще розуміти свої емоції. Навчання пройшло у дуже теплій, дружній атмосфері, що сприяло відкритості та активній участі. Педагоги залишилися враженими насиченістю та користю тренінгу, отримавши натхнення та нові знання для подальшої роботи з дітьми.
Захід став не лише важливою подією для професійного розвитку вчителів, але й ще одним кроком до побудови інклюзивного освітнього середовища, яке враховує індивідуальні потреби кожної дитини
Новини та корисна інформація – швидко, оперативно, доступно! Приєднуйтесь до нашого Телеграм-каналу Волинь ЗМІ
Читайте також: В Луцьку відбулись змагання з робототехніки.