
Технології у товарному бізнесі: як інновації впливають на продажі
Товарний бізнес - це саме та ніша, яка постійно піддається змінам та оновленням. Зазвичай, власники онлайн-шопів перебувають у постійних міркуваннях на тему «як збільшити продажі мого магазину?», «що треба зробити, щоб привернути увагу нових клієнтів?» та багато іншого. Насправді, у 2025 є безліч інструментів, які здатні поліпшити життя підприємців і серед них, особливою популярністю користуються CRM-системи.
SITNIKS CRM - це інноваційне рішення для автоматизації бізнесу, яке створене для пришвидшення процесу обслуговування клієнтів, а також збільшення обсягу продажів через соціальні мережі, маркетплейси та власні сайти. Система об'єднує всі чати в єдину систему, має 100+ інтеграцій та допомагає економити час на рутині завдяки роботизації.
Як інноваційні CRM-системи впливають на товарний бізнес у 2025:
Ми підглянули за дослідженнями Amazon та дізналися, що компанії, які впровадили CRM ще у 2024 році, скоротили час на обробку замовлень аж на 20%. Така статистика свідчить про те, що інструмент насправді звільняє час працівників та дозволяє націлити увагу саме на клієнтів та продажі. Давайте разом з'ясуємо, які функції має передова CRM-система SITNIKS CRM та дізнаємось, як ці можливості допомагають збільшити обсяги продажів.
Ключові можливості SITNIKS CRM:
- Автоматизація бізнес-процесів. Система здатна автоматизувати такі рутинні задачі, як: обробка запитів клієнтів, електронні розсилки, звітність, тощо. Завдяки цьому, менеджери магазину можуть щоденно економити понад 2 годин робочого часу та націлити увагу на збільшення продажів.
- Централізація даних. CRM збирає на централізує всі дані про клієнтів, їх уподобання та попередні замовлення, що дозволяє уникнути хаосу та швидко знаходити необхідну інформацію у два кліки.
- Мобільність. Мобільний додаток CRM-системи - це маст хев для кожного бізнесу у 2025 році! Потрібно терміново відповісти на повідомлення клієнта? Будь-ласка. Відстежити залишки товару на складі? Та не проблема! З додатком ви маєте змогу будь-де та будь-коли керувати власним бізнесом, маючи при собі лише смартфон з доступом до Інтернету.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами. SITNIKS CRM має 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі поштові служби Нова Пошта та Укрпошта, платіжні сервіси, фіскалізація, соц.мережі, чати та месенджери і багато інших.
- Модуль Sitniks Pay. Це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та месенджерів, яка дозволяє зручно проводити та відстежувати транзакції, а також перетворює вашу сторінку в Instagram на справжній майданчик для продажів.
SITNIKS CRM - це сучасне рішення, що «рятує» тисячі бізнесів від тотального хаосу та краху. Інтеграція з соціальними мережами, платіжний модуль, централізація даних та автоматизація - це те, чого не вистачає вашому! Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконайтесь у перевагах продукту.
