Курси НБУ $ 41.18 € 46.61
Технології у товарному бізнесі: як інновації впливають на продажі

Фото із сайту sitniks.ua.

Технології у товарному бізнесі: як інновації впливають на продажі

Товарний бізнес - це саме та ніша, яка постійно піддається змінам та оновленням. Зазвичай, власники онлайн-шопів перебувають у постійних міркуваннях на тему «як збільшити продажі мого магазину?», «що треба зробити, щоб привернути увагу нових клієнтів?» та багато іншого. Насправді, у 2025 є безліч інструментів, які здатні поліпшити життя підприємців і серед них, особливою популярністю користуються CRM-системи.

SITNIKS CRM - це інноваційне рішення для автоматизації бізнесу, яке створене для пришвидшення процесу обслуговування клієнтів, а також збільшення обсягу продажів через соціальні мережі, маркетплейси та власні сайти. Система об'єднує всі чати в єдину систему, має 100+ інтеграцій та допомагає економити час на рутині завдяки роботизації.

Як інноваційні CRM-системи впливають на товарний бізнес у 2025:

Ми підглянули за дослідженнями Amazon та дізналися, що компанії, які впровадили CRM ще у 2024 році, скоротили час на обробку замовлень аж на 20%. Така статистика свідчить про те, що інструмент насправді звільняє час працівників та дозволяє націлити увагу саме на клієнтів та продажі. Давайте разом з'ясуємо, які функції має передова CRM-система SITNIKS CRM та дізнаємось, як ці можливості допомагають збільшити обсяги продажів.

Ключові можливості SITNIKS CRM:

  1. Автоматизація бізнес-процесів. Система здатна автоматизувати такі рутинні задачі, як: обробка запитів клієнтів, електронні розсилки, звітність, тощо. Завдяки цьому, менеджери магазину можуть щоденно економити понад 2 годин робочого часу та націлити увагу на збільшення продажів.
  2. Централізація даних. CRM збирає на централізує всі дані про клієнтів, їх уподобання та попередні замовлення, що дозволяє уникнути хаосу та швидко знаходити необхідну інформацію у два кліки.
  3. Мобільність. Мобільний додаток CRM-системи - це маст хев для кожного бізнесу у 2025 році! Потрібно терміново відповісти на повідомлення клієнта? Будь-ласка. Відстежити залишки товару на складі? Та не проблема! З додатком ви маєте змогу будь-де та будь-коли керувати власним бізнесом, маючи при собі лише смартфон з доступом до Інтернету.
  4. Інтеграція зі сторонніми сервісами. SITNIKS CRM має 100+ інтеграцій, серед яких є лідируючі поштові служби Нова Пошта та Укрпошта, платіжні сервіси, фіскалізація, соц.мережі, чати та месенджери і багато інших.
  5. Модуль Sitniks Pay. Це повноцінна платіжна система для соціальних мереж та месенджерів, яка дозволяє зручно проводити та відстежувати транзакції, а також перетворює вашу сторінку в Instagram на справжній майданчик для продажів.

SITNIKS CRM - це сучасне рішення, що «рятує» тисячі бізнесів від тотального хаосу та краху. Інтеграція з соціальними мережами, платіжний модуль, централізація даних та автоматизація - це те, чого не вистачає вашому! Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконайтесь у перевагах продукту.

Реклама Google

Telegram Channel