Курси НБУ $ 41.74 € 47.39
Де і для чого використовують POS-матеріали?

Фото із сайту thor.ua.

Де і для чого використовують POS-матеріали?

POS-матеріали - це брендовані елементи оформлення торгової точки, магазину, аптеки, автозаправної станції, які допомагають відвідувачеві прийняти рішення про покупку певного товару. Абревіатура POS розшифровується як «point of sales», тобто точка продажу. У порівнянні з іншими маркетинговими продуктами основною конкурентною перевагою POS-матеріалів від рекламно-виробничої компанії Thor Print є те, що вони не викликають явного відторгнення покупцями та сприяють правильному зонуванню торгового залу будь-якого магазину.

Для чого використовуються POS-матеріали

POS-матеріали найчастіше використовуються у продуктових магазинах, супермаркетах та гіпермаркетах. Вони дозволяють:

  • залучити перехожих зайти до магазину чи конкретної торгової зали;
  • поділити торговий зал або внутрішній простір магазину на окремі зони;
  • залучити відвідувачів магазину до потрібного відділу;
  • допомогти відвідувачам магазинів зробити правильний вибір на торговій полиці;
  • підвищити впізнаваність конкретної торгової марки чи продукту серед конкурентів;
  • збільшити кількість покупок одним покупцем або збільшити середній чек покупки.

Основні типи POS-матеріалів

Основними типами POS-матеріалів, що використовуються на рекламному ринку Україні, є:

  1. воблери – інформаційно-рекламні матеріали із щільного паперу чи картону на гнучкій пластиковій ніжці;
  2. шелфтокери - смужки з паперу чи картону, що виділяють товар певної торгової марки від аналогів на магазинній полиці;
  3. цінники - основний тип POS-матеріалів, що повідомляє покупцю актуальну ціну товару;
  4. некхенгери - невеликі бирки, які одягаються на шийку пляшки;
  5. банери - прямокутні рекламні матеріали з тканини або вінілу з рекламним слоганом або зображенням певного товару;
  6. гірлянди - прапорці з паперу на тонкій мотузці або нитці. Зовнішні варіанти гірлянд можуть мати світлову ламінацію;
  7. мобайли – плоскі або об'ємні банери, що підвішуються до стелі торгового залу;
  8. шоубокси – невеликі коробки з картону, які в основному використовуються для батончиків, шоколаду та жуйок;
  9. штендери - розсувні рекламні конструкції, яку встановлюються неподалік магазину чи його вході;
  10. лайтбокси - рекламні конструкції з внутрішньою системою підсвічування;
  11. наклейки – в основному наносяться на підлогу торгового залу та направляють покупців до потрібного товару;
  12. муляжі – збільшені копії товарів, виготовлені з пінопласту чи пластику.

Реклама Google

Telegram Channel