
Де і для чого використовують POS-матеріали?
POS-матеріали - це брендовані елементи оформлення торгової точки, магазину, аптеки, автозаправної станції, які допомагають відвідувачеві прийняти рішення про покупку певного товару. Абревіатура POS розшифровується як «point of sales», тобто точка продажу. У порівнянні з іншими маркетинговими продуктами основною конкурентною перевагою POS-матеріалів від рекламно-виробничої компанії Thor Print є те, що вони не викликають явного відторгнення покупцями та сприяють правильному зонуванню торгового залу будь-якого магазину.
Для чого використовуються POS-матеріали
POS-матеріали найчастіше використовуються у продуктових магазинах, супермаркетах та гіпермаркетах. Вони дозволяють:
- залучити перехожих зайти до магазину чи конкретної торгової зали;
- поділити торговий зал або внутрішній простір магазину на окремі зони;
- залучити відвідувачів магазину до потрібного відділу;
- допомогти відвідувачам магазинів зробити правильний вибір на торговій полиці;
- підвищити впізнаваність конкретної торгової марки чи продукту серед конкурентів;
- збільшити кількість покупок одним покупцем або збільшити середній чек покупки.
Основні типи POS-матеріалів
Основними типами POS-матеріалів, що використовуються на рекламному ринку Україні, є:
- воблери – інформаційно-рекламні матеріали із щільного паперу чи картону на гнучкій пластиковій ніжці;
- шелфтокери - смужки з паперу чи картону, що виділяють товар певної торгової марки від аналогів на магазинній полиці;
- цінники - основний тип POS-матеріалів, що повідомляє покупцю актуальну ціну товару;
- некхенгери - невеликі бирки, які одягаються на шийку пляшки;
- банери - прямокутні рекламні матеріали з тканини або вінілу з рекламним слоганом або зображенням певного товару;
- гірлянди - прапорці з паперу на тонкій мотузці або нитці. Зовнішні варіанти гірлянд можуть мати світлову ламінацію;
- мобайли – плоскі або об'ємні банери, що підвішуються до стелі торгового залу;
- шоубокси – невеликі коробки з картону, які в основному використовуються для батончиків, шоколаду та жуйок;
- штендери - розсувні рекламні конструкції, яку встановлюються неподалік магазину чи його вході;
- лайтбокси - рекламні конструкції з внутрішньою системою підсвічування;
- наклейки – в основному наносяться на підлогу торгового залу та направляють покупців до потрібного товару;
- муляжі – збільшені копії товарів, виготовлені з пінопласту чи пластику.
