Курси НБУ $ 41.56 € 47.28
Що таке “атмосфера двору” і навіщо вона забудовнику

Фото із сайту urbanism.com.ua.

Що таке “атмосфера двору” і навіщо вона забудовнику

Атмосфера двору – це емоційний клімат простору, це сукупність вражень та відчуттів, які виникають у мешканців житлового комплексу або мікрорайону в межах їхнього двору. Вона складається з багатьох елементів:

  • зовнішній вигляд – озеленення, лавочки для вулиці, освітлення;
  • функціональність – дитячі майданчики, зони для відпочинку, паркінг для велосипедів та самокатів;
  • соціальна складова, відчуття спільноти, зокрема, чи вважають мешканці двір «своїм», «домашнім» і мають бажання вдосконалювати та підтримувати благоустрій.

Атмосфера двору є неформальним, але дієвим аргументом у продажу нерухомості, оскільки перше враження від прибудинкової території суттєво впливає на рішення придбати житло саме тут.

Що допоможе створити незабутнє враження і як має виглядати продуманий простір? Поговорімо про це детально.

Що створює атмосферу

Створення унікального простору на території мікрорайону – це не лише про естетику, а й про довготривалу якість життя, яка вигідна і мешканцям, і забудовникам.

Чітко продумана інфраструктура двору включає наступні елементи:

  • вуличні меблі – урни для сміття, лавки, навіси;
  • місце для дозвілля – вуличні столи, дитячі майданчики;
  • елементи декору – озеленення, стійки з квітами, дерева з пристовбуровими гратками тощо;
  • паркувальна інфраструктура, яка має враховувати інтереси не лише автомобілістів, а й має бути організована стоянка для самокатів та велопарковки, що свідчить про клієнтоорієнтованість та екологічність мікрорайону.

Все це допомагає створити комфортний благоустрій, незабутню атмосферу і зручність для мешканців.

А навіщо забудовнику дбати про це?

  1. Аргумент при продажу нерухомості. Забудовники все частіше використовують термін «атмосфера двору» як маркетингову фішку. Люди хочуть жити не просто в «бетонній коробці», а в живому, затишному середовищі.
  2. Підвищення вартості нерухомості. Створення продуманого двору автоматично підвищує привабливість житла – і відповідно, його ціну. Це інвестиція, яка швидко окупається.
  3. Формування іміджу забудовника. Хороша «дворова атмосфера» формує репутацію компанії. Коли мешканці задоволені життям у житловому комплексі, вони радять його іншим – працює ефект «сарафанного радіо».
  4. Зменшення соціальної напруги. Якісний двір сприяє позитивній соціалізації мешканців. Люди стають більш відповідальними, краще піклуються про простір, менше конфліктів, створюються передумови для якісного дозвілля на території й це допомагає соціалізації та взаємодії сусідів.
  5. Довгострокова лояльність. Задоволений мешканець рідше продає квартиру, охоче купує інше житло від того ж забудовника або рекомендує його знайомим.

Здавалось би, таке нехитре завдання – купити лавки для ЖК, але в перспективі це створює велику користь для облаштування і формування затишного простору.

Врахуйте, що для максимального комфорту має бути узгодженість стилю, висока якість матеріалів, тривалий термін експлуатації обладнання для двору. Наприклад, компанія urbanism.com.ua вже багато років співпрацює з забудовниками в Україні.

Чому це працює

У сучасному житловому будівництві вже недостатньо просто побудувати будинок. Люди купують не лише квадратні метри, а й середовище, у якому вони житимуть. І саме двір стає обличчям цього середовища. Коли два ЖК мають однакову ціну й площу, переможе той, де є велостоянки, освітлення та лавки, естетика ландшафту.

«Двір як картинка» переконує сильніше за слова рієлтора і вуличні меблі лофт допомагають створити неповторну атмосферу єдиного простору, де всім мешканцям комфортно не тільки жити, а й проводити вільний час, відпочивати у дворі, займатись спортом, спілкуватись з сусідами і якісно проводити час за межами квартири.

Продуманий двір – конкурентна перевага забудовника. Це вкладення в лояльність мешканців і конкурентність житла. І просте рішення – купити лавочку – стає не тільки покупкою обладнання, це інвестиції в простір, які окупаються емоційним вибором покупця в майбутньому.

Реклама Google

Telegram Channel