
Що таке “атмосфера двору” і навіщо вона забудовнику
Атмосфера двору – це емоційний клімат простору, це сукупність вражень та відчуттів, які виникають у мешканців житлового комплексу або мікрорайону в межах їхнього двору. Вона складається з багатьох елементів:
- зовнішній вигляд – озеленення, лавочки для вулиці, освітлення;
- функціональність – дитячі майданчики, зони для відпочинку, паркінг для велосипедів та самокатів;
- соціальна складова, відчуття спільноти, зокрема, чи вважають мешканці двір «своїм», «домашнім» і мають бажання вдосконалювати та підтримувати благоустрій.
Атмосфера двору є неформальним, але дієвим аргументом у продажу нерухомості, оскільки перше враження від прибудинкової території суттєво впливає на рішення придбати житло саме тут.
Що допоможе створити незабутнє враження і як має виглядати продуманий простір? Поговорімо про це детально.
Що створює атмосферу
Створення унікального простору на території мікрорайону – це не лише про естетику, а й про довготривалу якість життя, яка вигідна і мешканцям, і забудовникам.
Чітко продумана інфраструктура двору включає наступні елементи:
- вуличні меблі – урни для сміття, лавки, навіси;
- місце для дозвілля – вуличні столи, дитячі майданчики;
- елементи декору – озеленення, стійки з квітами, дерева з пристовбуровими гратками тощо;
- паркувальна інфраструктура, яка має враховувати інтереси не лише автомобілістів, а й має бути організована стоянка для самокатів та велопарковки, що свідчить про клієнтоорієнтованість та екологічність мікрорайону.
Все це допомагає створити комфортний благоустрій, незабутню атмосферу і зручність для мешканців.
А навіщо забудовнику дбати про це?
- Аргумент при продажу нерухомості. Забудовники все частіше використовують термін «атмосфера двору» як маркетингову фішку. Люди хочуть жити не просто в «бетонній коробці», а в живому, затишному середовищі.
- Підвищення вартості нерухомості. Створення продуманого двору автоматично підвищує привабливість житла – і відповідно, його ціну. Це інвестиція, яка швидко окупається.
- Формування іміджу забудовника. Хороша «дворова атмосфера» формує репутацію компанії. Коли мешканці задоволені життям у житловому комплексі, вони радять його іншим – працює ефект «сарафанного радіо».
- Зменшення соціальної напруги. Якісний двір сприяє позитивній соціалізації мешканців. Люди стають більш відповідальними, краще піклуються про простір, менше конфліктів, створюються передумови для якісного дозвілля на території й це допомагає соціалізації та взаємодії сусідів.
- Довгострокова лояльність. Задоволений мешканець рідше продає квартиру, охоче купує інше житло від того ж забудовника або рекомендує його знайомим.
Здавалось би, таке нехитре завдання – купити лавки для ЖК, але в перспективі це створює велику користь для облаштування і формування затишного простору.
Врахуйте, що для максимального комфорту має бути узгодженість стилю, висока якість матеріалів, тривалий термін експлуатації обладнання для двору. Наприклад, компанія urbanism.com.ua вже багато років співпрацює з забудовниками в Україні.
Чому це працює
У сучасному житловому будівництві вже недостатньо просто побудувати будинок. Люди купують не лише квадратні метри, а й середовище, у якому вони житимуть. І саме двір стає обличчям цього середовища. Коли два ЖК мають однакову ціну й площу, переможе той, де є велостоянки, освітлення та лавки, естетика ландшафту.
«Двір як картинка» переконує сильніше за слова рієлтора і вуличні меблі лофт допомагають створити неповторну атмосферу єдиного простору, де всім мешканцям комфортно не тільки жити, а й проводити вільний час, відпочивати у дворі, займатись спортом, спілкуватись з сусідами і якісно проводити час за межами квартири.
Продуманий двір – конкурентна перевага забудовника. Це вкладення в лояльність мешканців і конкурентність житла. І просте рішення – купити лавочку – стає не тільки покупкою обладнання, це інвестиції в простір, які окупаються емоційним вибором покупця в майбутньому.
