Курси НБУ $ 41.86 € 43.52

Мобільні оператори різко міняють тарифи

Абоненти мобільного зв'язку поступово відмовляються від традиційних дзвінків і SMS, переходячи на додатки

В Україні абоненти мобільного зв'язку поступово відмовляються від традиційних дзвінків і SMS, переходячи на додатки, що дозволяють не витрачати гроші безпосередньо, але сплачуючи за мобільний інтернет.


Про те, які зміни готують оператори в тарифних планах, пише “Високий замок” з посиланням на UBR.ua.



Мобільні компанії працюють над впровадженням тарифних планів, які передбачатимуть обмежену кількість безкоштовних дзвінків, але при цьому збільшення інтернет-трафіку.



Так, наприклад, мобільні компанії працюють над впровадженням тарифних планів, які передбачатимуть обмежену кількість безкоштовних дзвінків, але при цьому збільшення інтернет-трафіку.


Деякі гравці ринку зовсім відмовляються від старих тарифних планів, замінюючи їх на нові, а на решту піднімають ціни. Так, наприклад, абоненти «Київстару», тарифні плани яких закриваються, будуть переведені на нові пакети «Розмови» й «Онлайн».


«Для надання абонентам простих і зрозумілих тарифних пропозицій із оптимальним обсягом послуг, необхідно переглядати старі, неактуальні тарифні плани. Клієнти таких пакетів будуть переведені до чинних, актуальних пропозицій, де надаються необмежені дзвінки всередині мережі, більше високоякісного 3G інтернету, необмежений доступ до соціальних мереж, мессенджерів тощо», — розповіла провідний спеціаліст зі зв'язків з громадськістю компанії «Київстар» Ірина Леличенко.


Водночас коригування умов тарифів відбувається в міру змін ринкових умов і потреб клієнтів у нових послугах. Згладити подорожчання оператор планує за допомогою додаткових сервісів і пакетів послуг.


Компанія lifecell наприкінці минулого року в одному зі своїх нових тарифних планів дозволила своїм абонентам обрати необхідний їм пакет мобільного 3G інтернету (від 2 до 10 Гбайт), а також надала можливість без тарифікації користуватися соціальними мережами і месенджер BiP в Україні для відеодзвінків, чатів і пересилки файлів. При цьому, як розповів начальник департаменту споживчого маркетингу lifecell Дмитро Дзябура, на сьогодні оператор не планує підвищувати тарифи на послуги мобільного зв'язку у своїй мережі.


У Vodafone Україна також подумують над введенням додаткового інтернет-пакета для своїх абонентів. «Ми будемо розширювати лінійку тарифних планів, вводити нові пакети послуг. Я б не сказала, що вони будуть дорожчими, просто будуть припускати більший обсяг пакетів, зокрема, і даних. Як правило, якщо послуга надається якісно, у людей не виникає проблем із тим, щоб платити за неї. Тим паче, що це не захмарні ціни. Зараз середня вартість нашого місячного абонентського рахунку складає близько 40−50 гривень», — говорить представник компанії Вікторія Рубан. Вона зазначила, що мова не йде про якусь «катастрофічність підняття тарифів», оскільки оператори бояться втратити своїх абонентів, але є нові послуги, які за визначенням не можуть коштувати дешевше тих, що були раніше.

Telegram Channel