Курси НБУ $ 42.04 € 43.93
У луцьку Благоустрій за євростандартами

Волинь-нова

У луцьку Благоустрій за євростандартами

На ремонт та реконструкцію дорожньо-вуличної мережі з міського бюджету виділили понад 80 мільйонів гривень

Дороги — головний біль керівництва міста

Волиняни, які бувають у Польщі, не перестають захоплюватися благоустроєм тамтешніх міст, вулицями і автомагістралями без ям і вибоїн. Ми, на жаль, не можемо похвалитися такими зразковими шляхами. Багато вулиць у Луцьку не мають твердого покриття, тож у негоду стають важкопрохідними. Такою була і Мисливська. І ось у серпні цього року мешканці вулиці отримали дорогу з твердим покриттям, якої чекали з 1970-х. Зазначимо, що в останні роки у бюджеті міста постійно передбачають кошти на ремонт шляхів. На 2017-й, скажімо, заклали понад 80 мільйонів гривень. Особливу увагу у міськраді приділяють вулицям з грунтовим покриттям, тож таких щороку меншає. Цьогоріч, скажімо, з’явилося щебеневе покриття з напівпросочуванням бітумною емульсією на вулицях Волноваській, Гречаній, Комка, Попова, Нахімова, Нестерова, Гоголя, Тополевій та семи інших. Комунальники облаштували й пішохідні доріжки, а там, де вони були зруйновані, відремонтували. Дочекався ремонту і проспект Соборності. Результатом роботи будівельників мешканці задоволені, бо відтепер не будуть спотикатися чи перестрибувати через ями. Тротуари вкрили бруківкою, а біля них зробили велодоріжку, встановили й енергозберігаючі світильники.

Місто має бути зручним і доступним, комфортним для людей. У Луцькраді працюють для цього.

Завершується реконструкція проспектів Волі, Соборності. 9200 кв. м там вкрили бруківкою та 1000 — асфальтобетоном. До кінця підходять і роботи на перехресті вулиць Набережна і Шевченка. Дороги і тротуари там були у жахливому стані — напливи асфальту, вибоїни, тріщини. Зараз працівники підприємства «Луцькавтодор Сервіс» встановлюють нові бордюри і готують дорожнє полотно до асфальтування. На завершальній стадії ремонт проспекту Василя Мойсея. Тут повністю замінили дорожнє покриття, вимостили тротуари бруківкою. Зробили все за європейськими стандартами. На капітальний ремонт проспекту з міського бюджету витратили 9 мільйонів гривень. Водії вдячні за новеньке дорожнє покриття, бо тепер не битимуть машини, а пішоходи — за тротуари і перехід, на якому встановлено пластикову розмітку.

— Задля безпеки пішоходів у цьому році в місті розпочали наносити дорожню розмітку за допомогою холодних пластикових матеріалів на вулицях із новим сучасним покриттям, — розповідає директор департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради Юрій Крась. — Вночі вона підсвічується. Її добре видно водіям. Така розмітка не потребує оновлення кожних 6 місяців. Гарантійний її термін — два роки. При нормальній експлуатації служитиме і більше. Таку технологію нанесення застосували і на проспектах Волі, Перемоги, де зроблено нове дорожнє покриття.

У 2017-му основний акцент влада робить на комплексний підхід до ремонтних робіт. Облаштовують не лише вулиці, а й тротуари, пішохідні доріжки, зливову каналізацію.

По два мільйони — на кожен двір

Якщо автошляхи міста ще якось ремонтували — підсипали, грейдерували, то багато дворів давно потребували відновлення. Звісно, мешканці будинків хочуть безперешкодно, не забруднивши взуття, дістатися на роботу, до магазину чи аптеки. Для цього в останні роки у міському бюджеті постійно передбачають кошти на проведення робіт з відновлення дворів. Так, цьогоріч на це закладено 43 мільйони гривень. Зазначимо, що у середньому виділили на кожен двір по 2 мільйони. Тішаться оновленим подвір’ям мешканці будинку на вулиці Гулака-Артемовського, 16. Кажуть, що таким гарним воно не було навіть тоді, коли вселялися у квартири. Нині тут залили асфальт, а доріжки виклали бруківкою. Вона довговічніша, має більший термін експлуатації. Та й у випадку прориву водопровідної труби і проведення ремонтних робіт її можна легко зняти і використати повторно.

— Дворові території — один із наших пріоритетів, — наголосив виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт. — 43 мільйони гривень було виділено на їх ремонт. Цього року завершили 27 дворів (20 з них розпочаті торік) і ще ремонтуємо 9. Робимо з гарантією на сім років і за дуже демократичною схемою: зустрічаємося з мешканцями і визначаємо, де мають бути дитячі майданчики, стоянки автомобілів, смітники, лавочки. Тоді виготовляємо схему і облаштовуємо. Найближчим часом відремонтуємо більшість дворів.

Якщо говорити про дороги, то до їх ремонту підходимо комплексно, контролюємо хід робіт, вимагаємо високої якості від будівельників. Зробили цьогоріч чимало. Зокрема, вулицю Липинського. Це один із найдорожчих об’єктів. Там не було твердого покриття. У негоду люди місили болото. Сьогодні зробили дорогу, тротуари. Залишилась невеличка ділянка до виїзду на Карпенка-Карого, але роботи там теж завершуються. Цілий мікрорайон отримав дорогу, яка поєднала вулиці Чорновола і Карпенка-Карого. Люди мають змогу дійти чи доїхати додому. Це поліпшує комфортність проживання, настрій. І на цю дорогу, як і на інші, будівельники дають 7 років гарантії.

Місто має бути зручним і доступним, комфортним для людей. У Луцькраді працюють для цього.

Довідка «Волині–нової»: Цьогоріч поточні ремонти провели майже на 200 об’єктах вулично-дорожньої мережі. Відновлено 32100 кв. м дорожнього покриття проїзної частини, вкладено 5900 кв. м щебеневого, 12600 кв. м — з напівпросочуванням бітумною емульсією, 4400 — тонкошарового, облаштовано майже 5000 кв. м тротуарів та пішохідних доріжок. На ці роботи з міського бюджету виділено 26 мільйонів гривень. На реконструкцію вулично-дорожньої мережі передбачено 11 мільйонів.

Довідка «Волині–нової»: На капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі міста на 2017 рік передбачено 46 мільйонів гривень. Завершено ремонт вулиць Агатангела Кримського, Генерала Шухевича, Окружної, Польової, Полонківської, Івана Франка, Даньшина та інших. На Липинського, Героїв УПА, проспекті Василя Мойсея ще тривають роботи. Загалом цьогоріч капітальний ремонт проводився на 19 об’єктах. Відновлено 50600 кв. м полотна проїзної частини, 7700 кв. м тротуарів.

Telegram Channel