Для збереження доріг Волинь отримала 2 габаритно-вагових комплекси
Оскільки Волинь – регіон із широко розвиненим аграним сектором, до того ж, прикордонна зона, такі комплекси – необхідність
Тим паче, що цьогоріч ввели в експлуатацію один із стратегічних дорожніх напрямків – дорогу Н-17 Львів-Радехів-Луцьк та розпочали ремонт не менш важливого шляху – Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне. Тож аби підвищити рівень безпеки на дорогах, зберігши їх покриття, минулого тижня Волинь отримала 2 мобільні вагові комплекси, йдеться на сайті Волинської ОДА.
Урочисте вручення транспорту відбулося за участі голови облдержадміністрації Володимира Гунчика та першого заступника голови Державної служби України з безпеки на транспорті В’ячеслава Дідковського.
Загалом усі регіони України повинні отримати 78 комплексів, для Волині передбачено 3. Один такий комплекс коштує 1 млн 400 тис. грн.
– Хочу ще раз звернутися до Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури та Укртрансбезпеки: ми вдячні за те, що пропозиції, які подали «з місць», підтримали. Сподіваюсь, що ми матимемо можливість додатково отримати ці комплекси. Окрім того, облдержадміністрація передбачила, у рамках співфінансування з Державного та місцевого бюджетів, додаткову закупівлю техніки, – звернувся до присутніх Володимир Петрович.
Про створення ефективної системи державного контролю за експлуатацією доріг говорив і В’ячеслав Дідківський. Він зазначив, що загалом усі регіони України повинні отримати 78 комплексів, для Волині передбачено 3. Оскільки майже вісім десятків автомобілів передати відразу не вдасться, існують окремі етапи доставки, нині ж – другий, тож пізніше наш регіон отримає іще однин автомобіль. До слова, один такий комплекс коштує 1 млн 400 тис. грн.
Володимир Гунчик своєю чергою зазначив, що під час робочої зустрічі з В’ячеславом Діківським, що передувала офійній частині вручення транспорту, обговорили й перспективу спільного навчання працівників транспортної інспекції, свідомих громадян, представників Автомайдану Волині, які активно допомагали контролювати рух транспорту у попередні роки, із фахівцями київських регіональних служб.
Що ж до реального ефекту від роботи габаритно-вагових комплексів, то представник столичного відомства зазначив: за попереніми підрахунками, тільки внаслідок руйнації доргі, Державний бюджет зазнає збитків на суму близько 20 млрд грн. Стосовно штрафних санкцій, то вони вимірюються десятками мільйонів.
Варто зазначити, що управління Укртрансбезпеки в області підписало меморандуми про співпрацю майже з усіма перевізниками. Тож останні беруть на себе зобов’язання не перевищувати вагові параметри. Робота у такому форматі – більше ніж ефективна, тому її продовжать і у наступних роках.
Для ефективної роботи дорожньої інспекції, мобільні габаритно-вагові комплекси планують дооснастити сучасною технікою та створити необхідні умови для комфортної роботи працівників у будь-яку пору року.