Трасу Рівне — Луцьк скоро не впізнаємо
360 мільйонів гривень із держбюджету отримає цього року Рівненщина на ремонт доріг державного значення. Це у півтора раза більше, ніж торік. Левову частку коштів витратять на «поточний середній ремонт» і тільки четверту частину — на капітальний, який передбачає фактично перебудову шляхів. Їх планують використати на трасу Рівне — Луцьк — Устилуг
Щоправда, за планом передбачено капітальний ремонт лише шести кілометрів цієї дороги — від Луцького кільця у Рівному до Азотівського у селі Карпилівка. На цьому відрізку — чотири смуги, і 80 мільйонів, які виділять на капремонт цього року, вистачить тільки на частину робіт. Загалом відновлення всієї ділянки, за проектом, коштуватиме 350 мільйонів.
За планом передбачено капітальний ремонт лише шести кілометрів цієї дороги — від Луцького кільця у Рівному до Азотівського у селі Карпилівка.
— Наразі проектно–кошторисна документація проходить експертизу, — коментує перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Яворський. — Опісля пройде тендер і уже з підрядником визначатимемо разом, які роботи проводити цього року на 80 мільйонів, а які залишити на наступний.
Окрім того, на Рівненщині заплановано відремонтувати три ділянки на трасі Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече: поблизу села Брищі Млинівського району, кілька кілометрів від траси Київ — Чоп у напрямку Луцька та ділянку за Дубно — у сторону Кременця. На три піде 180–190 мільйонів. Ще 45–48 мільйонів гривень передбачено на ділянки доріг, які почали ремонтувати у 2017 році. Відремонтують також міст у Бережниці Дубровицького району та завершать шляхопроводи у Сарнах на трасі Городище — Рівне — Старокостянтинів.
Зазначимо, що, як і минулого року, у 2018–му на ремонт доріг повинні надійти також кошти від митного експерименту. Яка сума буде цьогоріч, поки не відомо, проте на рахунках лишилося невикористаних торішніх 154 мільйони гривень.
Левко ЗАБРІДНИЙ